Hvornår forsvinder stingene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.208 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Jok123

Jeg fødte for 14 dage siden og blev syet både indvendig og udvendig. Jordemoderen sagde at stingene opløste sig selv efter ca. 14 dage, men jeg har lige kigget efter, og de sidder der allesammen endnu. Der er ik engang tegn på at de er ved at forsvinde.

Kan der godt gå længere tid end 14 dage eller skal jeg evt. ha taget dem ud hos lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

SussieThyssen

Jok123 skriver:

Jeg fødte for 14 dage siden og blev syet både indvendig og udvendig. Jordemoderen sagde at stingene opløste sig selv efter ca. 14 dage, men jeg har lige kigget efter, og de sidder der allesammen endnu. Der er ik engang tegn på at de er ved at forsvinde.

Kan der godt gå længere tid end 14 dage eller skal jeg evt. ha taget dem ud hos lægen?

Der kan godt go længere tid.
De opløses inde i huden så jeg vil tro de lige så stille begynder at falde ud på ydersiden i løbet af nogle få dage.
Men hvis ikke de er forsvundet i løbet af den næste uges tid, så synes jeg da lige du skal snakke med lægen.

Nogle kan godt være lidt længre om at hele op end andre, så giv det den uges tid mere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2011

Maja_4000

Det er nok ikke helt det samme Men jeg fik pks og blev jo så også syet :b
Efter 6 uger var der stadig 2 tilbage - 1 i hver side .. Og dem fik jeg fjernet ved lægen .. Ellers så ring og spørg din læge / sp .. De ved det sikker

Og tillykke med den lille !

Anmeld

19. december 2011

VNB

jeg fik 2 sting (udenpå) og trådene forsvant lige så stille i løbet af de første 4 uger. De "løsnede" sig især når jeg var i bad og bruste mig forneden (eller hvordan man nu skal forklare det 

jeg kan huske at det spændte i dem helt indtil de var væk. 

Anmeld

19. december 2011

AndreasMor84

her forsvandt de også først efter 3-4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.