det er godt nok en svær en, har tænkt over den hele dagen, og er kommet frem til det samme som de andre,
det er utrolig svært at give råd her,
kan sagtens forstå hvorfor et barn ikke lige passer ind nu, men på den anden side er der jo leveringstiden, som man kunne udnytte,
resultatet kan jo så i væreste fald være at stå alene med 3 børn, men det kan også blive resultatet hvis du tager en abort alene for peters skyld(dog så kun 2 børn)
Jeg synes helt bestemt du skal lytte til dig selv, din krop og indre stemme,
følesesmæssigt er det meget forskelligt hvordan man tackler en abort, jeg har fået 2, den første fordi, der var noget galt og kroppen ikke kunne klare det selv, hvilket for mig ikke var et problem,
anden gang fordi, brian og jeg var flyttet fra hinanden og scaningen viste tvillingere, og det kunne jeg ikke se hvordan jeg skulle klare alene, vil dog sige at det var min hårdste beslutning nogensinde og selv her 4,5 år senere husker jeg stadig følelsen af hvor tom jeg var da jeg gik hjem fra sygehuset,
men bedste råd er at lytte til dig selv, og derefter tale med Peter om det og fortælle ham grunden til dit valg
Anmeld