Hjælp piger!!! frisør/ stylist århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Darling<3

lhn89 skriver:

Hehe. Ved heller ikke hvordan det staves  men nej, det er de ikke 

Overvejede om jeg skulle skrive det, vidste jo ikke om familien vidste det Hehe..

Men okay, hun er nu ellers en ok pige hende Lut Har gået i klasse med hende

Har Mia egen salon i Randers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Sofia

Det er helt sikkert Birthe Glerup du skal vælge. Det er så lækkert og luksus agtigt. Og det er en miljøvenlig frisør. De serverer chokolade, nødder og mynthe vand når man sidder der osv.. De har vist tre saloner i Århus.

Anmeld

19. december 2011

lhn89

Jo jo, det vidste vi som godt  hun var både med til jul og fødselsdage.

Men nej det har hun nemlig ikke. Hun er freelancer og tager hjem til private. Men du ville helst have en salon, hvor din mor kunne komme, ikke? 

Anmeld

19. december 2011

Darling<3

lhn89 skriver:

Men nej det har hun nemlig ikke. Hun er freelancer og tager hjem til private. Men du ville helst have en salon, hvor din mor kunne komme, ikke? 

Orv for dulan, det lyder som om det var seriøst mellem dem, hvad skyldes brudet? Hvis du altså vil svare

Okay, det lyder som en god forretning hun har kørende, dygtig er hun ihvertfald!!

Det er ikke mig der oprettede tråden, men TS ville have en salon til sin mor, jo

Jeg spurgte fordi at jeg gad godt have Mai til at ordne mit hår når jeg er færdig som gravid

Anmeld

20. december 2011

Maria-s

lhn89 skriver:

jo allerhelst, for at det kan blive en rigtig forkælesesdag.. Men tak for din tid

Anmeld

20. december 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Det er helt sikkert Birthe Glerup du skal vælge. Det er så lækkert og luksus agtigt. Og det er en miljøvenlig frisør. De serverer chokolade, nødder og mynthe vand når man sidder der osv.. De har vist tre saloner i Århus.

Uhh takker! Det tjekker jeg lige ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.