Hvad synes du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

ledermus

Leonora25 skriver:

Taaak for svar  Jeg synes også Silke er super smukt- problemet er bare lidt at vi engang har haft en kat der hed det  Ved ikke rigtigt om det ville være for underligt så!?

Min søn hedder Oliver og har engang haft en kat der hed det samme men tænker ikke over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Maja_4000

Har stemt Silke , det er på min egen liste over pigenavne nemlig

Anmeld

19. december 2011

norenberg

har stemt silke...syntes ikke man kan kalde et barn zola....det er hvad min søn siger når han vil have cola....og det vil sikkert også tit blive brugt som øgenavn...

Anmeld

19. december 2011

DitteFisk

Jeg synes Silke er så smukt et navn, da jeg var lille var jeg helt sikker på at hvis jeg nogensinde fik en pige skulle hun hedde Silke! For jeg læste den søde/sørgelige børnebog om pigen Silke der spiste et stykke rav og ligeså stille blev til en havfrue og forlod sine forældre :') 

MEN så fik jeg en lillesøster og hun hedder Silje.. og det ligger liiige tæt nok på hinanden så

Anmeld

19. december 2011

lycly

Du kan måske regne ud hvad jeg har stemt

Anmeld

19. december 2011

Benjamins'mor

Hihi. Jeg har stemt på 3. Rosa, Silke og Luna, synes de er de mest ''normale'' navne, er ikke så meget til de andre.

Anmeld

19. december 2011

mortilsofieogsara

jeg kan bedst lige Silke og det hedder min lille datter også og synes også de andre var pæne

Anmeld

19. december 2011

sandorff

jeg kan godt lide navnet ROSE istedet for rosa....

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Leonora25 skriver:

Hjælp- vi har navnekrise!!

Fødte en smuk, smuk datter d. 10/12, men den stakkels pige har ikke fået noget navn endnu, fordi hendes forældre ikke kan blive enige. Hvilket kan du bedst lide og begrund gerne  Kan sige at hun bliver mørkhåret (måske sort), med brune øjne og småskæve øjne (kvart japaner) 

Kom også gerne med andre forslag

Kom til at stemme på 2

Rosa og Luna

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. december 2011

Pigent

Leonora25 skriver:

Hjælp- vi har navnekrise!!

Fødte en smuk, smuk datter d. 10/12, men den stakkels pige har ikke fået noget navn endnu, fordi hendes forældre ikke kan blive enige. Hvilket kan du bedst lide og begrund gerne  Kan sige at hun bliver mørkhåret (måske sort), med brune øjne og småskæve øjne (kvart japaner) 

Kom også gerne med andre forslag

Helt klart Luna, da jeg lige har mødt en lille mørk pige der hed Luna. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.