Minus 20 kg. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Isabeau

Hej. Jeg vejede 65 kg, da jeg blev gravid med Luna, som kom til verden den 7. Dec. Dagen før vejede jeg 92 kg.! 

Men nu 12 dage efter fødsel er jeg nede på 72 kg. Drømmen er jo og komme ned på før, før gravid vægten igen. Har en datter på 2,5 år og da jeg blev gravid med hende, vejede jeg 'kun' 57 kg., så det går da den rigtige vej  med vægten  

Utrolig jeg har vejet ca 35 kg over min 'ungpige' vægt!? Skal lige sige, jeg kun er 1,65 cm høj. 

Vil bare lige prale :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

pemiro

Isabeau skriver:

Hej. Jeg vejede 65 kg, da jeg blev gravid med Luna, som kom til verden den 7. Dec. Dagen før vejede jeg 92 kg.! 

Men nu 12 dage efter fødsel er jeg nede på 72 kg. Drømmen er jo og komme ned på før, før gravid vægten igen. Har en datter på 2,5 år og da jeg blev gravid med hende, vejede jeg 'kun' 57 kg., så det går da den rigtige vej  med vægten  

Utrolig jeg har vejet ca 35 kg over min 'ungpige' vægt!? Skal lige sige, jeg kun er 1,65 cm høj. 

Vildt at smide så mange kg på så kort tid :O
Du skal da helt sikkert nok komme ned på din før vægt

Anmeld

19. december 2011

Mette.

Hold da op det er gået hurtigt med at smide så mange kilo, godt klaret.

Anmeld

19. december 2011

Isabeau

Tak Har haft så meget vand i kroppen, og så er appetitten ikke som under graviditeten :p 

Nu skal jeg dig prøve og spise bare lidt mere og igang med vitaminerne. Kan mærke energien mangler. 

Mon jern er nok?

Anmeld

19. december 2011

B&J

ej hvor er det dejligt for dig du er super sej

Anmeld

19. december 2011

Darling<3

Isabeau skriver:

Tak Har haft så meget vand i kroppen, og så er appetitten ikke som under graviditeten :p 

Nu skal jeg dig prøve og spise bare lidt mere og igang med vitaminerne. Kan mærke energien mangler. 

Mon jern er nok?

Jeg synes du skal tage nogle ganske almindelige vitaminer, abcd
Måske nogle "kraftige" men alligevel pæne lamper ville kunne hjælpe lidt også - det er jo en mørk vinter vi går i møde

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Isabeau skriver:

Ih hvor er du heldig! jeg håber godt nok at jeg kan følge dit eksempel.. Jeg er på de 92kg nu - og har termin her på torsdag..

Ammer du eller har du gjort noget specielt?

Anmeld

19. december 2011

Isabeau

Ditte_Marie skriver:

Ih hvor er du heldig! jeg håber godt nok at jeg kan følge dit eksempel.. Jeg er på de 92kg nu - og har termin her på torsdag..

Ammer du eller har du gjort noget specielt?

Jeg ammer Ellers spiser jeg kun en 3. del af det, jeg spiste da jeg var gravid. Men der spiste jeg virkelig oz meget!! Når man er gravid, må man godt :p 

Anmeld

19. december 2011

Isabeau

Darling<3 skriver:

Jeg synes du skal tage nogle ganske almindelige vitaminer, abcd
Måske nogle "kraftige" men alligevel pæne lamper ville kunne hjælpe lidt også - det er jo en mørk vinter vi går i møde

Tak  

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Isabeau skriver:

Jeg ammer Ellers spiser jeg kun en 3. del af det, jeg spiste da jeg var gravid. Men der spiste jeg virkelig oz meget!! Når man er gravid, må man godt :p 

Okay

Haha, ja - jeg spiser også helt overdrevet.. glæder mig til at jeg ikke kan bruge gravid-undskyldningen overfor mig selv mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.