Hvad sker der liiiiige med mit hår??? - NASTY!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

lykke1981

Kan nogen fortælle mig, hvad der sker med mit hår??

Stoppede med pillerne 17 januar 09 , og synes siden sidste mens i fredags, at mit hår fedter TOTALT meget!!!??

Andre der døjer med det? Og hva skyldes det? Håber ikk, at det er et dumt. Er jo ret ny i faget...

Ps... ÆL ER LIGE OM HJØRNET..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

pusling30

lykke1981 skriver:

Kan nogen fortælle mig, hvad der sker med mit hår??

Stoppede med pillerne 17 januar 09 , og synes siden sidste mens i fredags, at mit hår fedter TOTALT meget!!!??

Andre der døjer med det? Og hva skyldes det? Håber ikk, at det er et dumt. Er jo ret ny i faget...

Ps... ÆL ER LIGE OM HJØRNET..........

Hejsa. Jeg selv får ekstremt fedet hår ca en uge før min menstruation og jeg sveder så meget om natten at jeg må skifte t-shirt 3-4 gange og det står på indtil min menstruation er slut. Min læge siger at det er mine hormoner der går grassat, og at jeg intet kan gøre. Jeg troede det ville hjælpe med p.piller men det har det ikke gjort!
Mvh Anja mor til 3

Anmeld

27. februar 2009

Lusi

Synes ikke lige jeg har oplevet lige det der med fedtet hår, pga. menstruation. synes generalt bare det bliver fedtet ret hurtigt, men når jeg har min mens. og sveder, så stinker jeg af død gnu
og nu vi lige er ved det røde, så er jeg blevet RIGTIG præminstruel, lige efter jeg er stoppet med at bløde og er så bare blevet meget værre. end det var før
Har ellers altid været det mens jeg havde mens.

Anmeld

1. marts 2009

LineD

Hehe det lyder da træææls, jeg får/fik somregel ret fedtet hår omkring æl, men aldrig i forbindelse med mens...

Men siden jeg gik 14 dage over tid er mit hår begyndt at falde af i store totter, så må nok et smut forbi doktormanden Lige et lille sidespring

Men ikke desto mindre er jeg sikker på at det er dine hormoner der driller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.