Hej kloge baby-folk 
Der er noget der er begyndt at irritere mig.
Jeg er generelt forholdsvis tilfreds med min krop. Efter fødslen for efterhånden længe siden (4 år siden) forsvandt maven af sig selv, jeg har aldrig rigtig gjort noget for at forholde mig slank, aldrig motioneret regelmæssigt eller gået meget op i hvad jeg har spist. Sådan var min krop bare - ikke model-lækker flad mave, slet ikke, men heller ikke nogen vilde skinkedeller.
MEN jeg er nu 24 (½
og her det sidste halve år er der sket noget med både mave, lår og rumpe. De buler hvor de ikke skal bule - og lige i overkanten nu!
Det skyldes nok desværre den syge sukkertrang jeg får hver aften efterhånden o_O Jeg tror jeg er blevet sukkerafhængig. Jeg bliver irritabel og kan få hovedpine hvis ikke jeg får noget lækkert guf efter aftensmaden når sønnike er lagt i seng. Og jeg HAR prøvet med gulerods-hapser og frugt og andet for at stille trangen, men helt ærligt, jeg gider da ikke spise en gulerod hvis jeg har lyst til chokolade
og det irriterer mig at jeg ikke har viljestyrke nok til bare at tage mig sammen og lade være.
Mange i min familie er overvægtige og jeg er faktisk bange for at jeg selv ender der, hvis jeg ikke tager det i opløbet
Jeg har aldrig aldrig skullet tænke på vægten og nu kommer det sgu efter mig!
Jeg har ikke råd til motionscenter det næste halve år desværre 
Er der ikke nogen super gode råd om hvordan jeg dog slipper af med sukkertrangen og slipper af med det overskydende fedt, der forhåbentlig ikke er kommet for at blive!?
På forhånd tusind tak
Anmeld