Hejsa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.836 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. december 2011

TbCp

Ville lige ønske jer alle en rigtig god jul og håber i får nogle fantastiske fødsler, nu nærmer tiden sig jo

Mikkel er i dag 2 uger. Vi ligger på neonatal og venter bare på at tiden går.
Han er meget meget syg, men vi håber han kan kæmpe sig igennem og bliver vores lille julemirakel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Chalala85

I ønskes også en rigtig glædelig jul og jeg håber inderligt lille Mikkel kæmper videre i sin kamp

Han skal blive et rigtig julemirakel.

Anmeld

19. december 2011

kekp

TbCp skriver:

Ville lige ønske jer alle en rigtig god jul og håber i får nogle fantastiske fødsler, nu nærmer tiden sig jo

Han er meget meget syg, men vi håber han kan kæmpe sig igennem og bliver vores lille julemirakel.

Glædelig jul herfra

Hvor er jeg ked af at høre at han er syg. Krydser alt hvad der kan krydses for at han kæmper sig igennem.

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

De bedste ønsker..og kærligste hilsener

Sussie

Anmeld

19. december 2011

Malene76

TbCp skriver:

Tusind tak. Rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår til jer. Jeg håber af hele mit hjerte at I og Mikkel kommer stærkere ud på den anden side af dette år. I er mege ti mine tanker.

KH Malene

Anmeld

19. december 2011

DK

Jeg ønsker jer en rigtig glædelig jul med masser af julemirakler og et fantastisk nytår med lille Mikkel stærk og sej som supermand!

Knus til jer

Anmeld

19. december 2011

Sofiedk

TbCp skriver:

Rigtig god jul til dig også. Håber virkelig jeres lille guldklump klarer sig igennem den svære tid. Han virker som en fighter og krydser alt hvad jeg kan for at han bliver et vaske ægte julemirakel

Anmeld

19. december 2011

Møn-Mor

Han SKAL bare blive jeres lille julemirakel .

I er i mine tanker og jeg ville sådan ønske for jer, at I ikke skulle igennem dette. Krydser fingre for, at tiden arbejder godt for lille Mikkel.

/Winnie

Anmeld

19. december 2011

Moms

kære kære du

held og lykke

hvor er det uretfærdigt

knus

moms

Anmeld

19. december 2011

KittyMaMa

Kæmpe til jer!!!! Tænker på jer!

/K

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.