Da i lavede jeres baby(er)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

Anonym trådstarter

hvor mange gange var i så sammen i perioden?

Hilsen en der arbejder på sagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Lusi

én eneste gang..
Havde smidt min p-ring og vi ville bare tage det stille og roligt. Vi ville gerne have et barn, men regnede med der ville gå lidt lid, men altså var kun sammen én gang og ja så var den der

Anmeld

27. februar 2009

malou

Faktisk hver dag.... og nogle gange 2 gange om dagen..... men der var også gevinst første gang

Anmeld

27. februar 2009

Mumto3

En gang :-)

Manden var ude og rejse, og var kun kort hjemme. Heldigvis kunne jeg bare mærke at nu var det nu, så jeg vækkede ham, og sagde at nu skulle altså være, og 14 dage efter stod jeg med en positiv graviditets test i hånden.

Anden gang er jeg ikke helt sikker på hvornår jeg blev gravid, men tredie gang, der vidste jeg det bare. Det sidste barn var et 'hovsa'-barn. Det var ikke meningen at vi skulle have 3 børn. men selvom vi passede på, så vidste jeg bare den nat, at NU bliver jeg gravid. -Det blev jeg også.

Men sådan helt teoretisk, tror jeg nok at man siger at det mest optimale er at være sammen hver 2. dag. Så der kan nå at dannes en masse nye sædceller.

Held og lykke med projeketet.

Anmeld

27. februar 2009

Mette Nelson

Anonym skriver:

hvor mange gange var i så sammen i perioden?

Hilsen en der arbejder på sagen

Hejsa.
Efter hvad min fertilitets doktor siger, så er det bedst hvis I har sex hver 3. dag.

Anmeld

27. februar 2009

Nemesis

en gang...den 10 marts 2006 ....blev den mindste til.

Anmeld

27. februar 2009

Mormilla

regner med at jeg er gravid lige nu og vi har gjort det hver anden dag i de første 3 uger

Anmeld

27. februar 2009

lillemig28

Hej vi har sex næsten hver aften,i weekenden flere gange ,det var ikke planlagt meen vi er lykkelig og glæde for at jeg er gravid,

Anmeld

27. februar 2009

Diana...

malou skriver:

Faktisk hver dag.... og nogle gange 2 gange om dagen..... men der var også gevinst første gang

Jeg springer på her... og os gerne 3 gange om dagen

Knus Diana

Anmeld

27. februar 2009

fam.4xc

Hver anden dag her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.