Anonym skriver:
undeunderjeg vælger at være anonym, da jeg ikke bryder mig om min nuværende situation , og føler så ikke lige for at blive genkendt 
først vil jeg starte med at sende en varm tanke til alle dem som egenligt har det værre en jeg selv, og som ingen hjælp får og ikke kan holde jul , der findes ikke megen retfærdighed her i verden længere..
men må i få en god jul afligevel 
nå til sagen.. vi havde faktisk styr på vores budget denne her skønne månede, eller den skulle være skøn, MEN så lige midt i det hele kommer der en tre-for regning på omkring 3000 som vi slet ikke skulle have haft den her månede men det kunne ikke blive anderledes, og vi kan jo ikke sidde uden strøm
og det væltede så heeeeele budgetet* og vi kan faktisk ikke rigtigt holde jul som det ser ud ligenu, vi kæmper en kamp for at finde en løsning, og jeg tror på det nok skal lykkedes, vi prøver at få et lån igennem
... familien kan ikke hjlælpe os og for at nævne det er jeg DYBT forarget* over at min mor har fået to slags julehjælp og måske en 3... jeg forstår det ikke jeg syntes ikke det er retfærdigt når der er så mange andre der rent faktisk har brug for det, hvor hun sagtens kunne have undværet den/dem, det er så meget for langt ude , hun har både råd til at købe en playstation 3 til min lillebror og jeg ved ikke hvad.. jeg kan ikke lade være med at tænke på de børn der ingen gaver får, og jeg ved godt at man ikke behøver gaver og blabla, men sådan tænker børn jo ikke, de vil bare så gerne have en julegave, og det kan de så ikke fordi der findes folk som blandt andet min mor som bare skraber til sig 

undskyld mit sure'sure opstød.. jeg er bare så trist over det her, for mit vedkommende skal det nok komme til at gå, men jeg tænker på alle dem som ikke kan finde en løsning, ØV bare man kunne rede heeele verden 

Håber, at i får en god jul.