når man ikke kan holde jul...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

undeunderjeg vælger at være anonym, da jeg ikke bryder mig om min nuværende situation , og føler så ikke lige for at blive genkendt

først vil jeg starte med at sende en  varm tanke til alle dem som egenligt har det værre en jeg selv, og som ingen hjælp får og ikke kan holde jul , der findes ikke megen retfærdighed her i verden længere..

men må i få en god jul afligevel

nå til sagen.. vi havde faktisk styr på vores budget denne her skønne månede, eller den skulle være skøn, MEN så lige midt i det hele kommer der en tre-for regning på omkring 3000 som vi slet ikke skulle have haft den her månede men det kunne ikke blive anderledes, og vi kan jo ikke sidde uden strøm  og det væltede så heeeeele budgetet* og vi kan faktisk ikke  rigtigt holde jul som det ser ud ligenu, vi kæmper en kamp for at finde en løsning, og jeg tror på det nok skal lykkedes, vi prøver at få et lån igennem  ... familien kan ikke hjlælpe os og  for at nævne det  er jeg DYBT forarget* over at min mor har fået to slags julehjælp og måske en 3... jeg forstår det ikke jeg syntes ikke det er retfærdigt når der er så mange andre der rent faktisk har brug for det, hvor hun sagtens kunne have undværet den/dem, det er så meget for langt ude , hun har både råd til at købe en playstation 3 til min lillebror og jeg ved ikke hvad.. jeg kan ikke lade være med at tænke på de børn der ingen gaver får, og jeg ved godt at man ikke behøver gaver og blabla, men sådan tænker børn jo ikke, de vil bare så gerne have en julegave, og det kan de så ikke fordi der findes folk som blandt andet min mor som bare skraber til sig

undskyld mit sure'sure opstød.. jeg er bare så trist over det her, for mit vedkommende skal det nok komme til at gå, men jeg tænker på alle dem som ikke kan finde en løsning, ØV bare man kunne rede heeele verden

Har du undersøgt muligheden for, at få delt regningen i to eller tre?

Håber, at i får en god jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Vial

Ja, det er stramt her til jul.

Min husleje er steget og der skal så reguleres depositum og forudbetaltes husleje plus jeg havde noget ekstra varme. I alt 10.000 kr, der skal betales over tre mdr. Start 1. Dec!! Omg, jeg er broke!!

Har måtte udsætte - efter aftale - et par regninger og så fik familien en mail om, at der ikke kommer gaver herfra i år :-((

Maden får børnene og jeg hos mine forældre.

Tjekkede konto i går og så, at jeg virkelig har været sej til at spare. Så i dag har jeg alligevel købt gaver til mine og mine søskendes børn. Plus en til kæresten. Holdt mig til omkring 100 kr pr pakke og slap med i alt 750 kr. SÅ DEJLIGT!! Havde 2900 kr til hele måneden til mad osv. Så er ret stolt.

Nu får mine twinser på 16 mdr alligevel en gave fra deres mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.