Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i mærket liv endnu, jeg har ikke, det tror jeg hvert tilfælde ikke og er 15+4 i dagEn af mine veninder mærkede det allerede for 2 uger siden, og vi er lige lagt
dumme baby, spark nu lige lidt mere hårdt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Har i mærket liv endnu, jeg har ikke, det tror jeg hvert tilfælde ikke og er 15+4 i dagEn af mine veninder mærkede det allerede for 2 uger siden, og vi er lige lagt dumme baby, spark nu lige lidt mere hårdt
pemiro skriver: Jeg har mærket det den sidste uges tid.. Men kun når jeg ligger og slapper af.. Det er meget små forsigtige puf.. Læg dig og slap af, så kommer det lige pludselig en dag
Jeg har mærket det den sidste uges tid.. Men kun når jeg ligger og slapper af.. Det er meget små forsigtige puf.. Læg dig og slap af, så kommer det lige pludselig en dag
Prøver skam også på det nå man det kommer jo nok
Chevro skriver: Jeg har et par dage fået en bule af og til, og nogle siger at det sagtens kan være bebsen. - selvom jeg ikke helt tror på det allerede!
Jeg har et par dage fået en bule af og til, og nogle siger at det sagtens kan være bebsen. - selvom jeg ikke helt tror på det allerede!
måske en af mine veninder mærkede hendes sparke rigtig tidligt
kommer meget an på hvor langt livmoderen er. Mærkede også liv fra sidste uge. Så dvs. omkr. 14.uge - så ja der er nogle der mærker det mere end andre. Men man er ikke i tvivl. Det er sådan en boblende fornemmelse, og jag.
Men det er jo bare at se tiden an - baby har det jo så fint derinde
LotusCPH skriver: kommer meget an på hvor langt livmoderen er. Mærkede også liv fra sidste uge. Så dvs. omkr. 14.uge - så ja der er nogle der mærker det mere end andre. Men man er ikke i tvivl. Det er sådan en boblende fornemmelse, og jag. Men det er jo bare at se tiden an - baby har det jo så fint derinde
Jeg ved da også den sparker, det har jeg hørt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128