Hej Piger.
Hvor er i søde 
Jeg vil ikke ligefrem sige det går bedre. Hun har stadig 40 i feber
og er blevet mere slap og døsig.
Men vi var ved lægen i dag. Hun har noget betændelse i hendes øregang, så hun er kommet på pencilin!!
Men virker det ikke mærkeligt at en smule betæændelse i øregangen, skulle ramme hende SÅ meget?? eller er det meget normalt??
Så nu håber jeg der er bedring på vej. Men hvor er det hårdt at se ens lille pus, bare ligge slapt og ikke vil andet end at være hos sin mor. 
Knus Pernille
Godt hun har fået noget for det .)
Hmm...jeg ved der er en skrap virus i omløb - vi bæev selv ramt af den for et par uger siden. Begge børn havde høj feber - over 40. Vi tog til lægen, min søn havde mellemørebetændelse - på trods af han sov fint og ikke tog sig til ørerne. Han har aldrig haft det før!
Min datter havde væske på den ene lunge og fik pencillin for lungebetændelse.
Min søn blev rask, men min datter havde stadig høj feber og var ikke i bedring efter 2 dage på pencillin. Jeg kunne bare mærke noget var galt, så jeg tog til lægen med hende og blev med det samme sendt på børneafdelingen, da hun havde væske på hele den ene lunge!! Hun blev undersøgt via blodprøver, savl og snot-prøver. Vi var derude i 4 timer, før vi kom hjem. Blodprøverne viste det var en hidsig virus, som havde sat sig på hendes ene lunge. Det var ikke lungebetændelse, derfor virkede pencillinen ikke. Hun fik noget stærk pencillin, som hun kun måtte tage i 3 dage. Det hjalp og efter de 3 dage var hun rask og helt normal.
Så måske har din datter fået denne virus, som så bare har angrebet hendes ører.
Min mands kollega's datter på 1½ år havde også fået den grimme virus, hun havde både fået mellemørebet., lungebet. og halsbet., så hun blev indlagt med det samme. Tænk, jeg troede ikke man kunne få det hele på én gang!
Jeg selv har fået virussen og har fået pandehulebetændelse efter en slem forkølelse - det har jeg aldrig haft og jeg har vildt svært ved at slippe af med det igen!
Så det er nok "bare" en slem virus. Men hvis hun stadig har feber og ikke er sig selv efter 2 dage på pencillin, så søg endelig læge igen.
Meeeeeen, håber ikke det bliver så slemt for, for det er sgu en sej omgang .)
For øvrig er jeg begyndt at give begge mine børn bio strath, fir at forebygge al den sygdom, samt styrke deres immunforsvar.
Knus og god bedring fra
Lone