reglmæssige plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. december 2011

LilyMarleen

Jeg er i dag 32+5, og ret nervøs for de her reglmæssige plukveer. Hvis jeg nu ikke holder mig i ro, kan de så udvikle sig til rigtige veer ?? 

Jeg tog tid på dem i aftes, de kom med 2-3-4 minutters mellemrum. De var der til jeg faldt i søven, som fødegangen havde forslået mig at jeg skullle. Jeg kan mærke at jeg bare skal lave det mindste så får jeg en masse efter hinanden igen. - Men det er da lidt foruroligende syntes jeg nu nok. Nu har jeg godt nok holdt mig i ro, men jeg tør da næsten ikke bevæge mig rundt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Frøken J.

Jeg synes du skal give fødegangen et kald for en sikkerheds skyld. Min fødsel startede med regelmæssige plukveer om aftenen og fødslen gik i gang om natten. Kan dog også ske det er ufarligt. Men synes stadig du skal kontakte fødegangen. Kram!

Anmeld

19. december 2011

Kamilla-m

LilyMarleen skriver:

Jeg er i dag 32+5, og ret nervøs for de her reglmæssige plukveer. Hvis jeg nu ikke holder mig i ro, kan de så udvikle sig til rigtige veer ?? 

Jeg tog tid på dem i aftes, de kom med 2-3-4 minutters mellemrum. De var der til jeg faldt i søven, som fødegangen havde forslået mig at jeg skullle. Jeg kan mærke at jeg bare skal lave det mindste så får jeg en masse efter hinanden igen. - Men det er da lidt foruroligende syntes jeg nu nok. Nu har jeg godt nok holdt mig i ro, men jeg tør da næsten ikke bevæge mig rundt. 

- jeg tror ikke som sådan du har noget at være nervøs for, tror blot det er livmoren der regere på din bevægelse. måske du har overanstrengt dig de sidste par dage og kroppen stadig er påvirket af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.