De nyeste billeder af jeres skønne børn! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Ka+Ma=Be

Hej skønne septemberpiger 

Ja "undskyld" for spammeriet (som om jeg mener det .) hehe. Jeg har været lidt stille og det bliver der kompenseret for nu  

Jeg synes i skal dele nogle af de nyeste billeder i har af jeres små guldklumper  Det er så lang tid siden jeg har set dem alle! Og så må i da meget gerne fortælle hvad der sker hos jer for tiden.

Efter Benjamins 12 ugers spring er der virkelig sket meget! Han snakker og snakker og lydene bliver flere og mere nuancerede  Det er så skønt at vågne ved siden af sin lille smilende, grinende og storsnakkende dreng

Han er også begyndt at interessere sig meget for tingene omkring sig. Han tager fat, hiver i og putter ting i munden. Hans legetøj får hele turen og han er så småt begyndt at undersøge sine fødder  AMEN, hvad man da ikke kan blive glad for, som moar! hehe  Og så er det jo dejligt, at man kan dele det med alle jer skønne mødre, som forstår mig, og ikke kun synes jeg er tosset hehe

Og så lige nogle billeder af min skønne dreng 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Ja "undskyld" for spammeriet (som om jeg mener det .) hehe. Jeg har været lidt stille og det bliver der kompenseret for nu  

Jeg synes i skal dele nogle af de nyeste billeder i har af jeres små guldklumper  Det er så lang tid siden jeg har set dem alle! Og så må i da meget gerne fortælle hvad der sker hos jer for tiden.

Efter Benjamins 12 ugers spring er der virkelig sket meget! Han snakker og snakker og lydene bliver flere og mere nuancerede  Det er så skønt at vågne ved siden af sin lille smilende, grinende og storsnakkende dreng

Han er også begyndt at interessere sig meget for tingene omkring sig. Han tager fat, hiver i og putter ting i munden. Hans legetøj får hele turen og han er så småt begyndt at undersøge sine fødder  AMEN, hvad man da ikke kan blive glad for, som moar! hehe  Og så er det jo dejligt, at man kan dele det med alle jer skønne mødre, som forstår mig, og ikke kun synes jeg er tosset hehe

Det ku SÅ meget ha været mig der havde skrevet det der!!! Det er SÅ tydeligt tigeren er ovre, han er FANTASTISK min lille William. Vi havde fotograf ude igår (Dinna88 herinde, anbefaling!) .. her er lidt resultater og lidt andet billeder fra de sidste par dage!

Benjamin er jo SUUUUUPER skøn! Fantastiske billeder, søde!!

Anmeld

20. december 2011

maryjane

Katte87 skriver:

Hvor er han da fin! - Jeg har også lidt billeder!

Anmeld

21. december 2011

akskovmose

Her kommer også lige lidt af vores skønne Valdemar, der i dag bliver 3 mdr., det er helt ufattelig at tiden er gået SÅ hurtigt..

De er ikke lige lagt helt i kronologisk rækkefølge.

Billede 1: Fra i dag, hans 3. måneders dag

Billede 2: Et par dage efter dåben, hvor jeg fik taget nogle billeder af ham i kjolen, han er en rigtig dreng, for når han fik kjolen på blev han vældig utilfreds, så billederne er ikke blevet de bedste..

Billede 3: En træt lille fyr, hos sin mor..

Billede 4: Hele min fantastiske flok, til Valdemars barnedåb

Billede 5: Ligeledes mine dejlig unger fra Valdemars barnedåb

Billede 6: Hele familien samlet.

Anmeld

21. december 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Det ku SÅ meget ha været mig der havde skrevet det der!!! Det er SÅ tydeligt tigeren er ovre, han er FANTASTISK min lille William. Vi havde fotograf ude igår (Dinna88 herinde, anbefaling!) .. her er lidt resultater og lidt andet billeder fra de sidste par dage!

Benjamin er jo SUUUUUPER skøn! Fantastiske billeder, søde!!

Ja det er helt vildt, ik!?  Jeg synes det har været det største spring ind til videre. Smelter helt når han ligger og piller sine tær! hihi 

Hvor er det bare nogle gode billeder! Hun er dygtig, hende Dinna88  

Og tak i lige måde smukke  Det er sjovt at se William ved siden af jer begge Så kan man rigtig se, at han også ligner sin far  

Anmeld

21. december 2011

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Hvor er han da fin! - Jeg har også lidt billeder!

Hihi, hvor er det godt det billede med "struthår" hvor er der bare sket meget altså 

Anmeld

21. december 2011

Ka+Ma=Be

akskovmose skriver:

Her kommer også lige lidt af vores skønne Valdemar, der i dag bliver 3 mdr., det er helt ufattelig at tiden er gået SÅ hurtigt..

De er ikke lige lagt helt i kronologisk rækkefølge.

Billede 1: Fra i dag, hans 3. måneders dag

Billede 2: Et par dage efter dåben, hvor jeg fik taget nogle billeder af ham i kjolen, han er en rigtig dreng, for når han fik kjolen på blev han vældig utilfreds, så billederne er ikke blevet de bedste..

Billede 3: En træt lille fyr, hos sin mor..

Billede 4: Hele min fantastiske flok, til Valdemars barnedåb

Billede 5: Ligeledes mine dejlig unger fra Valdemars barnedåb

Billede 6: Hele familien samlet.

Ja hvor bliver tiden lige af?! Man forstår det slet ikke. 

Hvor er det bare nogle dejlige billeder af hele familien  Skøn børneflok du har dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.