Hvor ofte får i rugbrød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.804 visninger
55 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Bare mig..

JEg bor selv med min datter, og vi har hver dag fået varmt mad stort set, men det ernogen gange man bare ikke magter at lave varmt mad.

Jeg får så dårlig samvittighed når Vi bare skal have rugbrød. Det har hun jo fået en gang i dagpleje. 

NÅr vI får det, sørger jeg for at der er lækkert rugbrød men alligevel får jeg d

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi får det aldrig, da børnene ikke gider det

Anmeld

18. december 2011

morethanperfect

Nicolinesmor170510 skriver:

JEg bor selv med min datter, og vi har hver dag fået varmt mad stort set, men det ernogen gange man bare ikke magter at lave varmt mad.

Jeg får så dårlig samvittighed når Vi bare skal have rugbrød. Det har hun jo fået en gang i dagpleje. 

NÅr vI får det, sørger jeg for at der er lækkert rugbrød men alligevel får jeg d

Det får vi vel 2 gange om ugen tror jeg ..

Der er simpelthen ikke altid der er det store overskud til at stå og lave mad . Min kæreste arbejder tit sent , og som sagt har jeg ikke altid det store overskud til at stå og lave mad .. Såå ..

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

vi får ALDRIG rugbrød til aften - så hellere en "fryse-pizza" hvis ikke jeg magter det store vilde...

SKAL have min varme mad

Anmeld

18. december 2011

Bare mig..

MoarHvidovre skriver:

Vi får det aldrig, da børnene ikke gider det

Min datter vil gerne have det, det er mere min samvittighed det siger at jeg skal lave varmt mad HVER DAG! 

Anmeld

18. december 2011

Caroline86

vi får det vel 1-2 gange om ugen, men Laura får for det meste varm mad i vuggeren, så derfor føler vi lidt mere at vi kan "tillade" os det

Et eller andet sted er det jo noget pjat, for rugbrød er jo lækkert og sundt, så hvorfor søren skulle man IKKE spise det til aften!?

Hvis I trives med det derhjemme, så synes jeg da så absolut I skal spise rugbrød til aften når I ikke orker andet Ungerne siger jo selv fra hvis de ikke gider maden

knus

Anmeld

18. december 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Det får vi vel 2 gange om ugen tror jeg ..

Der er simpelthen ikke altid der er det store overskud til at stå og lave mad . Min kæreste arbejder tit sent , og som sagt har jeg ikke altid det store overskud til at stå og lave mad .. Såå ..

Jeg bor som sagt selv med hende, så kender alt til det med overskuddet. Ved bare ikke hvor ofte der er ok. Har lavet varmt mad hver dag altid, men føler at rugbrød ville kunne hjælpe mig i hverdagene. Nor vi kommer hjem, står jeg jo stor set i køkkenet helt indtil vi skal spise, så hun er nærmest selv fra vi komme ind af døren :/ eller jeg skal i hvertfald være i køkkenet det meste af dagen, pg det er måske heller ikke fair overfor hende.../?

Anmeld

18. december 2011

Dinna88

Vi får sjældent rugbrød til aften. Jeg kan ikke blive mæt af at spise et par rugbrødder til frokost og så igen til aften (inkl. mellemmåltider) så kan jeg spise 10 rugbrødder på en dag, og det gider jeg ærligt talt ikke  Aftensmad er for mig mit "store" måltid på dagen.

Anmeld

18. december 2011

Sasja77

Min datter vil gerne have det, det er mere min samvittighed det siger at jeg skal lave varmt mad HVER DAG! 

Du skal ikke have dårlig samvittighed over at I får rugbrød én gang i ugen du søde! Det er fuld af nærring og så kunne du jo komme fiskepålæg på og så er du også sikker på at dit søde pus får sin fisk Vi har også en rugbrødsdag om ugen og vi nyder den. Der kommer spejlæg på eller frikadeller fra fryseren eller en god gang kødpølse ( er syg med kødpølse:-) ) Vores datter kan også godt lide det Du kan meget let faktisk få et mindre nærende måltid ved varm mad end ved rugbrød Så behold du bare den dag i ugen!

kram herfra

Anmeld

18. december 2011

Bare mig..

Toshiba skriver:

vi får ALDRIG rugbrød til aften - så hellere en "fryse-pizza" hvis ikke jeg magter det store vilde...

SKAL have min varme mad

Uha, nej så får jeg endnu mere dÅrlig samvittighed. Ikke at det er forkert, det er bare mig, den er galt med tror jeg. :p 

Men jeg burde nok også gøre det for at hjælpe mig selv engang imellem :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.