Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Indkøbsnet og Slee bee sælges .
Slee bee'en er god men brugt . Der er 2 dyner med , og bæreplade . 200 kr.
Indkøbsnettet passer til alle barnevogne
40 kr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Hej. Ved du om det er muligt at købe en bæreplade og sætte i?
Hej. Ved du om det er muligt at købe en bæreplade og sætte i?
Det ved jeg faktisk ikke om det er .. Ellers kan man selv lave en Det er ik så svært
morethanperfect skriver: Det ved jeg faktisk ikke om det er .. Ellers kan man selv lave en Det er ik så svært
PT skriver: Jeg må høre min far eller bror, om det ville bære muligt. Jeg vender tilbage til dig i morgen, ok?
Jeg må høre min far eller bror, om det ville bære muligt. Jeg vender tilbage til dig i morgen, ok?
Helt okay
Hejsa .. Har lige fundet bærepladen til
morethanperfect skriver: Hejsa .. Har lige fundet bærepladen til
PT skriver: Jamen hvis du har det, giver du mig jo ikke det store valg. Så bliver jeg jo nødt til at købe den
Jamen hvis du har det, giver du mig jo ikke det store valg. Så bliver jeg jo nødt til at købe den
Heheh .. Troede faktisk den var røget ud , men fandt den et mærkeligt sted tilfældigt i dag
Men ja okay .. Tror den koster 40 kr. og sende
Du kan sende mig en besked med adr. og så kan du få konto nr. retur
PT skriver: Kan vi så sige 250 inkl Porto og indkøbsnet? Hvis den koster mere end 40 kr at sende, skal du lige sige til
Kan vi så sige 250 inkl Porto og indkøbsnet? Hvis den koster mere end 40 kr at sende, skal du lige sige til
Hmm .. Så er det 260 ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128