Hvor lang tid blødte i efter MA??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.052 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2011

ekebiv

Jeg var til tryghedsscanning da jeg skulle ha været 10+5 men baby var desværre kun 8+6 og der var ikke mere hjerteblink

Jeg var så på sygehuset dagen efter hvor de kom frem til det samme og jeg fik stikpiller med hjem til den medicinske abort. jeg klarede det med pillerne og begyndte at bløde som jeg skulle og om aftenen kom der en stor klump ud og jeg troede jo så at det var det. Jeg blødte næsten ikke den efterfølgende uge men 1 uge efter vågnede jeg med sindsygt ondt i maven, det var som én lang (25min) vé. Jeg nåede at gå på toilet, vække min mand, få ham til at hente telefon og ringe til vagtlæge, han snakkede med vagtlæge stod op for at tage imod vagtlæge inden véen var ovre igen. Så kunne jeg stå op og jeg kunne mærke at der kom noget ud. Herefter (dette skete torsdag morgen) har jeg blødt og blødt og jeg vil bare gerne have det overstået så jeg kan få gang i cyklus igen. Jeg skal scannes tirsdag for at se om det hele er ude (skulle ha været til NF torsdag &nbsp.

Jeg er med på at jeg "skal" bløde meget men hvornår er det FOR meget??   Og hvor længe blødte i andre?? 

Jeg havde ikke blødt inden den medicinske og havde ingen mistanke om at der skulle være noget galt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Nessie

Jeg fik godt nok en udskrabning efter MA, og jeg fik at vide at jeg skulle regne med at bløde meget, men blødte så lidt at vi ringede op og talte med dem på sygehuset.
Det varede en lille uge, så var det overstået.

Hvis du bløder rigtig meget, så synes jeg at du skal ringe op på afdelingen og fortælle dem historien

Anmeld

18. december 2011

ekebiv

Nessie skriver:

Jeg fik godt nok en udskrabning efter MA, og jeg fik at vide at jeg skulle regne med at bløde meget, men blødte så lidt at vi ringede op og talte med dem på sygehuset.
Det varede en lille uge, så var det overstået.

Hvis du bløder rigtig meget, så synes jeg at du skal ringe op på afdelingen og fortælle dem historien

Jeg ringede også på afdelingen fordi jeg ikke blødte efter den store klump kom ud. Men efter 2. omgang skal jeg lige love for at der er blevet åbnet for sluserne. Jeg skal scannes tirsdag og så må vi se hvad de siger.

Troede bare det var overstået så er slået lidt ud af at jeg åbenbart skal igennem 2 omgange. Vil bare gerne ha det overstået og have min cyklus tilbage..

Anmeld

18. december 2011

Nessie

ekebiv skriver:

Jeg ringede også på afdelingen fordi jeg ikke blødte efter den store klump kom ud. Men efter 2. omgang skal jeg lige love for at der er blevet åbnet for sluserne. Jeg skal scannes tirsdag og så må vi se hvad de siger.

Troede bare det var overstået så er slået lidt ud af at jeg åbenbart skal igennem 2 omgange. Vil bare gerne ha det overstået og have min cyklus tilbage..

Det kan jeg godt forstå. Det er bestemt ikke en særlig rar situation at stå i.

Jeg synes at jeg har hørt før, at nogen har 2 "omgange" når det er medicinsk abort.

Håber at de kan fortælle dig på tirsdag at alt ser fint ud, så I kan komme videre, og prøve igen

Anmeld

18. december 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har fået en medicinsk abort og en udskrabning og jeg skal love for jeg blødte efter min medicinske i hele 14 dage rigtig meget . Ifsktabnongem blødte jeg en uge men ikk meget ..

Anmeld

18. december 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg fik den medicinske da jeg var 10 uger henne.. Eller skulle have været. første opdagelse var i uge 8+3, den var gået til tidligt.
Jeg var dog selv begyndt at småbløde søndag, mandag lagde jeg pillerne op..
Jeg lagde pillerne op kl 15.30, kl 22 kom klumpen og blødningen stoppede om søndagen efter. dvs en uge efter ca.
Alt var kommet ud af mig i den omgang (scanning)..
Det lyder til at din krop har stoppet processen.. LAgde du kun 2 stikpiller op? og ikke den tredje senere? Personligt behøvede jeg ikke den tredje.. men det er der nogen der gør, og det lyder som om din krop gik i stå.. Hvilket det kan tyde på fordi du fik den kraftige blødning ugen efter.. Jeg håber det viser sig til scanningen at alt er ok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.