Så nåede jeg endelig på to cifre :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. december 2011

lailamik

Ja så kan jeg endelig sige at det kun er 99dage til termin Ahh gud hvor jeg glæder mig!

Synes dog det er kun få dage siden jeg opdagede at jeg var gravid, og sagde til min kæreste at jeg først ville glæde mig når vi kom til 100 dage (ja er meget utålmodig&nbsp

Alt i alt er gravidten gået godt, men vil dog ikke sige smertefri og ubesværlig! 

H*n sparker som om det galdt livet, og tror jeg h*n nyder livet derinde specielt i den her December måned, hvor man har lov til at spise lidt ekstra 

Og så et billede fra mig. Fortst god advent til jer piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Sakris

Ja det er skønt at nå det punkt. Super fin mave og smuk mor 

Anmeld

18. december 2011

lailamik

Sakris skriver:

Ja det er skønt at nå det punkt. Super fin mave og smuk mor 

Ja føler nu pludslig at jeg har travlt med baby shopping Takker

Anmeld

18. december 2011

Clisolka

lailamik skriver:

Ja så kan jeg endelig sige at det kun er 99dage til termin Ahh gud hvor jeg glæder mig!

Synes dog det er kun få dage siden jeg opdagede at jeg var gravid, og sagde til min kæreste at jeg først ville glæde mig når vi kom til 100 dage (ja er meget utålmodig&nbsp

Alt i alt er gravidten gået godt, men vil dog ikke sige smertefri og ubesværlig! 

H*n sparker som om det galdt livet, og tror jeg h*n nyder livet derinde specielt i den her December måned, hvor man har lov til at spise lidt ekstra 

Bare vent, de 99 dage skal nok gå hurtigt  Jeg kan selv huske, da jeg talte nedad - og lige pludselig så var det termin (eller den nåede jeg ikke, for fødte 4 dage før tid) 

Sikke en smuk babymave du render rundt med 

Anmeld

18. december 2011

fairlady

Skøn mave du har dig der!

Har netop selv testet positivt for bare ni dage siden og glæder mig til at komme over de 8 uger, så jeg kan føle mig lidt mere sikker på at det ikke ender ud i en ufrivillig abort.

Anmeld

18. december 2011

lailamik

Babymor2010 skriver:

Bare vent, de 99 dage skal nok gå hurtigt  Jeg kan selv huske, da jeg talte nedad - og lige pludselig så var det termin (eller den nåede jeg ikke, for fødte 4 dage før tid) 

Sikke en smuk babymave du render rundt med 

Ihhh håber jeg bliver lige så heldig   ah nej det må jeg ikke, min søster bliver udlært konditor 4 dage inden, og har forbudt mig at føde den dag hehe jeg får ikke lov at stjæle rampelyset

Takker

Anmeld

18. december 2011

twinboys

lailamik skriver:

dejligt

Anmeld

18. december 2011

lailamik

fairlady skriver:

Skøn mave du har dig der!

Har netop selv testet positivt for bare ni dage siden og glæder mig til at komme over de 8 uger, så jeg kan føle mig lidt mere sikker på at det ikke ender ud i en ufrivillig abort.

Takker  Ihhh er det rigtigt? Tillykke med det!  så  jeg alt der  kan for at du star med din bebse i din arme engang i næste år 

Anmeld

18. december 2011

lailamik

twinboys skriver:

dejligt

Ja det er rart, selv om ventetiden ikke lige er noget for mig 

Anmeld

18. december 2011

twinboys

lailamik skriver:

Ja det er rart, selv om ventetiden ikke lige er noget for mig 

du venter på noget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.