Silikone bryster og amning ,?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Ma-lu

Ja, Hej piger. 

Som overskriften siger, - silikone bryster og amning ..

Nogen af jer som der har silikone bryster og ikke har kunne amme?? 

Jeg snakkede med jordemoderen om det, og hun tvivlede på at jeg kunne, selv tror og håber jeg på at jeg kan.. Og da jeg fik mine lavet sagde kirurgen at det kunne lade sig gøre, og hvis det ikke kunne, var det den lille procent som ikke kunne i forvejen.. 

Jeg har fået 500 ml i mine bryster, men under musklen og ind i bryst folden ( den fold jeg ikke havde , grin ) 

Så der er ikke skåret i vorden, og derfor heller ikke i kirtlerne.. 

NOGEN MED ERFARING. ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Ma-lu

Ingen??

Anmeld

19. december 2011

NNL

Det er ikke noget jeg ved noget særligt om, men min veninde fik det lavet, og fik også beskeden at det ikke ville ødelægge muligheden for at amme, så længe det ikke kom ind gennem brystvorten... Så mon ikke er der noget om det?

Anmeld

19. december 2011

Ma-lu

Jo

Jeg kender faktisk en, og hun amme, og en veninde fik lavet hendes mindre , hun kunne IKKE amme

Anmeld

20. december 2011

morbibi

Har kun hørt fra folk, der fik det lavet på samme måde som dig, at de godt kunne amme

Jeg selv har fået mine lavet mindre, men håber da stærkt på, at kunne amme. Ellers er der heldigvis en flaske

Anmeld

21. december 2011

Ma-lu

FAntastisk  

Mine bryster er SÅ FORBANDET følsomme nu, jeg kan ik engang ha vandet i badet står mod dem , det føltes så ubehageligt og som stød.. Håber det blir noget andet når det baby og hvis jeg kan ( hvilke jeg tror

Håber også du kan amme, men ja, ellers er der flasken jo  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.