Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min kæreste har nu mærket vores skønne lille fister! Vi drillede den ved at trykke på maven, Michael havde begge sine hænder på min mave, og så kom der ellers et puf. Vi kigger på hinanden og han siger: "....var det....??" Og jeps, det var det! Nøj, hvor så han uendelig lykkelig ud! Vi trykkede lidt mere på maven og så kom der endnu et puf. "Jeg kan mærke den!!!" Udbryder han og hans øjne strålede bare af lykke :-D Ja, og de gør det stadig Hvor er det helt fantastisk alt det der sker!!
(18+5)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grøn · ært skriver: Min kæreste har nu mærket vores skønne lille fister! Vi drillede den ved at trykke på maven, Michael havde begge sine hænder på min mave, og så kom der ellers et puf. Vi kigger på hinanden og han siger: "....var det....??" Og jeps, det var det! Nøj, hvor så han uendelig lykkelig ud! Vi trykkede lidt mere på maven og så kom der endnu et puf. "Jeg kan mærke den!!!" Udbryder han og hans øjne strålede bare af lykke :-D Ja, og de gør det stadig Hvor er det helt fantastisk alt det der sker!! (18+5)
Årh hvor skønt Ja det er så fantastisk at mærke den lille, også for farmand, som jo indtil nu har været lidt udenfor det hele
Jesper har mærket vores bettefis nogle gange nu, første gang blev han helt forskrækket, men nu synes han det er så hyggeligt
NNL skriver: Årh hvor skønt Ja det er så fantastisk at mærke den lille, også for farmand, som jo indtil nu har været lidt udenfor det hele Jesper har mærket vores bettefis nogle gange nu, første gang blev han helt forskrækket, men nu synes han det er så hyggeligt
Jaa, Michael var nu også noget rundt på gulvet i går :-P Men det er jo også helt vildt stort. Indtil videre har mændene jo ikke haft andet end vores voksende maver som bevis på, at de skal have et barn. Det blev pludselig meget virkeligt for Michael. Men han glææder sig til at mærke fisteren igen :-D <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128