mænd der hader kvinder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

SaNiNa

nogen son har læst bogen "mænd der hader kvinder" af stieg larsson.

overvejer af læse den og så se filmen bagefter eller skal jeg lade være med at læse den...

Har jo læst alle harry potter og syntes der mangler rigtig meget fra bøgerne som ikke er med i filmene og blev meget skuffet på det punkt...

nå men hvis du har læst den vil jeg gerne hører idt om den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

nogen son har læst bogen "mænd der hader kvinder" af stieg larsson.

overvejer af læse den og så se filmen bagefter eller skal jeg lade være med at læse den...

Har jo læst alle harry potter og syntes der mangler rigtig meget fra bøgerne som ikke er med i filmene og blev meget skuffet på det punkt...

nå men hvis du har læst den vil jeg gerne hører idt om den...

Jeg var inde og se snig præmieren i går! det er bare en rigtig god film!
den følger bogen sindsygt godt, og de beskrivelser man får af steder og personer i bogen, har de fanget på en prik i filmen! Jeg vil sige, du behøver ikke læse den for at få noget ud af filmen, men man ved jo ikke om de to næste også kommer på film, så måske det kunne være en bonus at læse dem på forhånd?!
Desuden får man noget forhistorie i 2. og 3. bog som kan hjælpe én til at forstå filmen bedre (mest omkring adfærd hos personerne). Men man kan sagtens følge med og nyde filmen uden bøgerne!
Jeg kan kun anbefale filmen, men vær forberedt på, der er nogle RET barske scener
God fonøjelse og husk at slukke mobilen

Knuser fra Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.