Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Har du ikke fået brev for din tid, der skulle gerne være nr du kan ringe på i tilfælde af du skal ændre tiden, og også telefontid, er jo søndag i dag, så ville ringe til dem i morgen, og høre om de har en tid som passer dig bedre :-)
Har du ikke fået brev for din tid, der skulle gerne være nr du kan ringe på i tilfælde af du skal ændre tiden, og også telefontid, er jo søndag i dag, så ville ringe til dem i morgen, og høre om de har en tid som passer dig bedre :-)
D-Micka skriver: Du kan ringe til hospitalet imorgen og få den ændret
Du kan ringe til hospitalet imorgen og få den ændret
D-Micka skriver: 38 62 38 62 ... det her er til omstillingen
38 62 38 62 ... det her er til omstillingen
Darling<3 skriver: Tror du at det kan lade sig gøre??Jeg har tid onsdag, men vil gerne til imorgen eller tirsdag, så jeg kan komme til Jylland hurtigere
Tror du at det kan lade sig gøre??Jeg har tid onsdag, men vil gerne til imorgen eller tirsdag, så jeg kan komme til Jylland hurtigere
Darling<3 skriver: SÅNope, har modtaget en mail, men der er ikke et nummer til afbestilling eller ændring - hvad man altså kan det
SÅNope, har modtaget en mail, men der er ikke et nummer til afbestilling eller ændring - hvad man altså kan det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128