først blødning efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. december 2011

hende-der-du-ved-nok

nu er min krop endeligt ved at komme videre efter SA, men står nu med et andet problem...

Jeg tror jeg bløder for meget... nu bløder jeg på 8. dagen og jeg er helt udkørt har været træt i flere dage, har ondt overalt, og det er lidt som om at menstruationen aldrig stopper...

er begyndt at tage jern og ekstra vitaminer, men det virker ligesom ikke...

har sagt til mig selv at hvis jeg ikke holder op med at bløde inden onsdag ringer jeg til min læge, fordi jeg har en fornemmelse af at der er noget galt...

overreagere jeg eller?

nogen råd... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Tona

hende-der-du-ved-nok skriver:

nu er min krop endeligt ved at komme videre efter SA, men står nu med et andet problem...

Jeg tror jeg bløder for meget... nu bløder jeg på 8. dagen og jeg er helt udkørt har været træt i flere dage, har ondt overalt, og det er lidt som om at menstruationen aldrig stopper...

har sagt til mig selv at hvis jeg ikke holder op med at bløde inden onsdag ringer jeg til min læge, fordi jeg har en fornemmelse af at der er noget galt...

overreagere jeg eller?

nogen råd... ?

Det lyder meget fornuftigt det du har tænkt. At spise jern og vitaminer og ringe til lægen onsdag. Det ville jeg også gøre hvis det var mig.

Kram og god bedring  

Anmeld

20. december 2011

Camillos

hende-der-du-ved-nok skriver:

overreagere jeg eller?

nogen råd... ?

hvordan går det med blødningen ? 

Anmeld

22. december 2011

hende-der-du-ved-nok

blødningn er endeligt stoppet, men trætheden holder ved... og da jeg var til lægen sagde han lige så pænt at jeg ikke manglede blod, og at jeg må komme igen efter nytår hvis jeg stadig var træt der, så ville han sætte gang i den store blodprøvetagning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.