Træt og forpustet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Jeg glæder mig rigtig meget til, at føde. Jeg havde en fantastisk fødsel sidste gang og var parat til, at gøre det igen lige efter. Selvfølgelig gør det ondt, men det er på den "fede måde" og så ved man jo, hvad der venter en

Jeg skal til JM på fredag - glæder mig rigtig meget.

/ Katja 37+5

Ja helt klart det er på den fede måde Det er jo simpelthen så spændende ... Min kæreste derimod er nervøs ,, han så hellere det var blevet kejser snit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

MoarViborg

Det er jo altid rart at vide at jer der har prøvet det før, ikke er totalt afskrækkede Har også hørt rigtig mange sige, at fødslen er hård, men at det øjeblik hvor den er overstået og man får den lille guldklump i armene, er det mest fantastiske, og hele oplevelsen værd! Der må jo også være en grund til at gennemsnitsfamilien har mere end et barn

Anmeld

3. marts 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Det er jo altid rart at vide at jer der har prøvet det før, ikke er totalt afskrækkede Har også hørt rigtig mange sige, at fødslen er hård, men at det øjeblik hvor den er overstået og man får den lille guldklump i armene, er det mest fantastiske, og hele oplevelsen værd! Der må jo også være en grund til at gennemsnitsfamilien har mere end et barn

Ja klart ... Det er det største en kvinde kan opleve og jo hvor slemt kan det være ???? Vi får jo mere end 1 barn .... Glæd du dig blot ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.