Sko til bruden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2011

Kløver

Jeg søger steder i trekantsområdet eller på nettet, hvor man kan få flotte sko, uden hæl, gerne nogle som sidder godt, og kan være egnet til vinterbryllup, i slutningen af februar. Inspiration modtages også gerne, og ser også gerne billeder af jeres flade bryllupssko :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

samantha1986

Maja84 skriver:

Jeg søger steder i trekantsområdet eller på nettet, hvor man kan få flotte sko, uden hæl, gerne nogle som sidder godt, og kan være egnet til vinterbryllup, i slutningen af februar. Inspiration modtages også gerne, og ser også gerne billeder af jeres flade bryllupssko :-)

Jeg fandt nogle på brandos.dk mener jeg det hedder. De har en masse forskellige og passer de ikke sender du dem bare tilbage.

Anmeld

18. december 2011

Kløver

samantha1986 skriver:

Jeg fandt nogle på brandos.dk mener jeg det hedder. De har en masse forskellige og passer de ikke sender du dem bare tilbage.

TUsind tak, er et kig værd, selv haft kigget på heppo.dk men synes ik rigtig jeg kunne finde noget med mindre de var højhælede.

Anmeld

18. december 2011

samantha1986

Maja84 skriver:

TUsind tak, er et kig værd, selv haft kigget på heppo.dk men synes ik rigtig jeg kunne finde noget med mindre de var højhælede.

Jeg mener brandos havde nogle der ikke var højhælede. for skulle selv have nogen med forholdsvis ingen hæl eller kun lidt

Anmeld

18. december 2011

Kløver

samantha1986 skriver:

Jeg mener brandos havde nogle der ikke var højhælede. for skulle selv have nogen med forholdsvis ingen hæl eller kun lidt

Tak for dit svar. Sko uden hæle er ikke så nemme at finde ;-)

Anmeld

19. december 2011

DK

Hvad med et par ballerinaer??

Ellers spørg efter konfirmationssko. Der kan du få flade i den "rigtige" farve (ikke kridhvid men elfenbensfarvet). De bør komme i brudekjolebutikker fra starten af januar og i skobutikker fra omkring februar

Anmeld

19. december 2011

Kløver

DK skriver:

Hvad med et par ballerinaer??

Ellers spørg efter konfirmationssko. Der kan du få flade i den "rigtige" farve (ikke kridhvid men elfenbensfarvet). De bør komme i brudekjolebutikker fra starten af januar og i skobutikker fra omkring februar

tak for svar, har haft kigget i butikkerne, og næsten alt var med høje hæle, de få uden hæle var, ja ballarinaer, som var både megadyre(min 600kr) og ubehagelige at have på Men fandt et par på Brandos, jeg nu har bestilt, endda med 20% rabat, og så håber jeg at de vil sidde godt, ellers må jeg jo på jagt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.