Liva siger mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Toshiba

DK skriver:

Cuuuuute

takker  nu kæmper storebror for at få CAS-PER på plads *GG* den er bare liiiidt sværer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

DK

takker  nu kæmper storebror for at få CAS-PER på plads *GG* den er bare liiiidt sværer

Meget svær!

Richard har længe kunne sige Far og Mor, men storesøster "Kirstine" den kniber det også med. En gang har han en morgen sagt det, hvor Kirstine sov længe (så hun manglede jo ved bordet). Men det var vist mest et "tilfælde" og ikke et rigtigt Kirstine. Jeg prøver at lytte efter ting der lyder som Kirstine men kan ikke rigtigt genkende noget i pludderen. Men tænker at der jo må være noget, da de store søskende jo også er en stor del af barnets liv.

BTW kender jeg rigtig godt det der med at det er umuligt at fange ungerne på video. Richard kan ingen af hans "tricks" når vi tager videokameraet frem

Anmeld

19. december 2011

Toshiba

DK skriver:

Meget svær!

Richard har længe kunne sige Far og Mor, men storesøster "Kirstine" den kniber det også med. En gang har han en morgen sagt det, hvor Kirstine sov længe (så hun manglede jo ved bordet). Men det var vist mest et "tilfælde" og ikke et rigtigt Kirstine. Jeg prøver at lytte efter ting der lyder som Kirstine men kan ikke rigtigt genkende noget i pludderen. Men tænker at der jo må være noget, da de store søskende jo også er en stor del af barnets liv.

BTW kender jeg rigtig godt det der med at det er umuligt at fange ungerne på video. Richard kan ingen af hans "tricks" når vi tager videokameraet frem

hehe nej det er næææsten umuligt at fange dem...

Tror storebror vokser 4 meter den dag det lykkedes og hun siger Casper...

Kirstine er godt nok også et svært navn.... men det skal nok komme..

Om nogle år LUKKER de store ørene HVER gang den lille kalder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.