råd/hjælp søges angående fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

hej piger.

jeg har den sidste uge boedet på fødegangen nærmest fordi jeg har haft stærke stærke plukveer, og i sidste weekend mistede jeg pludselig synet total på mit ene øje - blev indlagt til obs for svangerskab forgiftning de fandt dog intet. men de plukveer fortætter og forsætter i uendelighed, og det er et marridt - perioder kommer de med 2-3 min mellemrum og vare godt 1 min af gangen.

i torsdags var jeg atter afsted med stærke plukveer, og fik kørt en kurve som var fin som den skulle være, men har stadig rigtig mange af de der hvide nogen i urinprøverne + jeg havde noget der mindede om svært blærebetændelse, fik besked på at tage hjem og at de ville ringe med hvilken behandling jeg skulle starte med - har dog intet hørt så går ud fra den ikke vidste noget alligeevel.

spørgsmålet er nu, hvad helved gør jeg når de plukveer kommer kan jeg så gøre noget for at få det til at fortætte eller?

eller hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Anonym trådstarter

opper lige?!

Anmeld

18. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hej piger.

jeg har den sidste uge boedet på fødegangen nærmest fordi jeg har haft stærke stærke plukveer, og i sidste weekend mistede jeg pludselig synet total på mit ene øje - blev indlagt til obs for svangerskab forgiftning de fandt dog intet. men de plukveer fortætter og forsætter i uendelighed, og det er et marridt - perioder kommer de med 2-3 min mellemrum og vare godt 1 min af gangen.

i torsdags var jeg atter afsted med stærke plukveer, og fik kørt en kurve som var fin som den skulle være, men har stadig rigtig mange af de der hvide nogen i urinprøverne + jeg havde noget der mindede om svært blærebetændelse, fik besked på at tage hjem og at de ville ringe med hvilken behandling jeg skulle starte med - har dog intet hørt så går ud fra den ikke vidste noget alligeevel.

spørgsmålet er nu, hvad helved gør jeg når de plukveer kommer kan jeg så gøre noget for at få det til at fortætte eller?

eller hvad skal jeg gøre?

Hvis man ikke hører noget, og man har aftalt stedet skal ringe, så er det utroligt vigtigt at man ikke lader stå til..men render dem på dørene til man får ordenligt besked.
De kan jo også være komemt til at smide dig ud af systemet.

Jeg vil mene du skal ringe til FG eller hvem der nu har ansvar for dig og KRÆVE et ordentligt svar...især når du har det så skidt..og hvis de har konstateret blærebetændelse, og åbenbart stadig ikke får dig behandlet, ja så er den da helt, helt gal.

Ring til FG, slå i bordet og sig at nu går den ikke længere..det andet der er til fare for både dig og dit barn.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. december 2011

Mumto3

Æggehvider i urinen og plukveer og synsforstyrrelser, jeg synes det står bøjet i neon SSFring til fødegangen og forhold dig i øverigt helt roligt. Har selv har begyndende SSF og jeg målte min urin selv derhjemme. Jeg kunne tydeligt se forskel på om jeg havde ligget på sofaen eller om jeg lige stille og roligt nussede rundt. Bliv på sofaen med undtagelse af når du skal på toilet. Få maden serveret, og foretag dig absolut intet. Det hjælper øjeblikkeligt!ring til fødegangen og få ordentlig beskedPøj pøj med det

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvis man ikke hører noget, og man har aftalt stedet skal ringe, så er det utroligt vigtigt at man ikke lader stå til..men render dem på dørene til man får ordenligt besked.
De kan jo også være komemt til at smide dig ud af systemet.

Jeg vil mene du skal ringe til FG eller hvem der nu har ansvar for dig og KRÆVE et ordentligt svar...især når du har det så skidt..og hvis de har konstateret blærebetændelse, og åbenbart stadig ikke får dig behandlet, ja så er den da helt, helt gal.

Ring til FG, slå i bordet og sig at nu går den ikke længere..det andet der er til fare for både dig og dit barn.

Kærligst
Sussie

tak for dit svar - har snakket med fødegangen, og de siger at der ikke er blærebetændelse der i. og det forstår jeg ganske enkelt ikke, i torsdags da jeg var der ude var den der en helt pink og hende jordmoderen sagde at der var slet blærebetændelse der i, og at det sku sendes til dyrkning for at se hvad det var for en bakterie præcis der var der i

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

tak for dit svar - har snakket med fødegangen, og de siger at der ikke er blærebetændelse der i. og det forstår jeg ganske enkelt ikke, i torsdags da jeg var der ude var den der en helt pink og hende jordmoderen sagde at der var slet blærebetændelse der i, og at det sku sendes til dyrkning for at se hvad det var for en bakterie præcis der var der i

Nævnte du så ikke dete for dem?

Hvor langt er du henne?

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nævnte du så ikke dete for dem?

Hvor langt er du henne?

jo gjorde jeg, men vidste hun intet om . sorry har jeg glemt at skrive - jeg er 38+0 idag.

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

jo gjorde jeg, men vidste hun intet om . sorry har jeg glemt at skrive - jeg er 38+0 idag.

Har du prøvet at tale med dem om en igangsættelse? det andet er da umenneskeligt

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Har du prøvet at tale med dem om en igangsættelse? det andet er da umenneskeligt

vil de ikke

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

vil de ikke

Det gør mig ondt. Bliv ved med at gå dem på klingen. Det kan jo ikke passe, du skal blive ved med at have ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.