Murren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Blirnokaldrigfru

frk-stoltze skriver:

Jeg er kun 6+1, men har også en del murren i underlivet når jeg har været aktiv,. Men så plejer jeg lige at ligge mig lidt og så bliver det bedre

Tja det med bagoverbøjet livmoder, har jeg faktisk også, og har endda læst det nemt kan gøre mere ondt. Om det passer ved jeg sku ikk hehe

Det med om det giver flere smerter, er der vidst delte meninger om Men min gynækolog sagde det jo også Så ved ikke - vi finder nok heller aldrig præcist ud af det? Tillykke med graviditeten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

frk-stoltze

Frk P. skriver:

Det med om det giver flere smerter, er der vidst delte meninger om Men min gynækolog sagde det jo også Så ved ikke - vi finder nok heller aldrig præcist ud af det? Tillykke med graviditeten!

smiler ja det tror jeg også der er, men jeg søgte på bagoverbøjet livmoder, pga af jeg også pletblødte en del og så læste jeg det bare.

Ihh takker og i ligemåde da 

Anmeld

18. december 2011

babymus77

Frk P. skriver:

Åh det kan jeg godt forstå tror bedre man kunne tackle tvillinger i anden omgang, hvis det skulle være? men godt alting er ok!

Self var den velkommen hvis det var, men nu har den jo aldrig været der;-) kun en sæk fuld af gammel blod!! Har du været til nogle scanninger?? Skal du til nf??? Klem Anne

Anmeld

18. december 2011

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Self var den velkommen hvis det var, men nu har den jo aldrig været der;-) kun en sæk fuld af gammel blod!! Har du været til nogle scanninger?? Skal du til nf??? Klem Anne

Jaja, forstår hvad du mener

Jeg har selv været til tre scanninger, første gang var dog meget tidligt så det var uden hjerteblink, men så blink de to andre gang.. men er snart 14 dage siden nu, så kan mærke uroen komme tilbage - du ved for om alt stadig er vel? synes der er lææænge til nf (som jeg , ja, skal til ) d. 12 januar. Skal du til det? og hvornår?

Anmeld

18. december 2011

pemiro

Frk P. skriver:

Jeg har en del murren i maven, er 8+5 idag - min læge sagde til mig ved min abort sidst at jeg havde en bagoverbøjet livmoder, og at jeg derfor ville få mere ondt .. Men jeg synes ligesom det murrer mest, når jeg "laver" noget? Feks, har jeg lige ordnet vasketøj, ryddet op, startet opvaskemaskine, tømt skraldespanden og støvsuget - derefter begyndte det at murre en del? Gik så i bad, og nu det væk? Måske er det tilfældigt - eller hvad siger i?

Hey du
Tillykke med graviditeten
Jeg ar også bagoverbøjet livmoder, og har ikke haft nogle smerter overhovedet, udover når jeg ligger på ryggen så trykker livmoderen ind i ryggen :/

Den murren du beskriver er bare din livmoder der vokser det forsvinder igen efter 12. Uge ca.. Jeg mærker meget sjældent min nu (er 15+4 idag)

Held og lykke med det hele

Anmeld

18. december 2011

Blirnokaldrigfru

pemiro skriver:

Hey du
Tillykke med graviditeten
Jeg ar også bagoverbøjet livmoder, og har ikke haft nogle smerter overhovedet, udover når jeg ligger på ryggen så trykker livmoderen ind i ryggen :/

Den murren du beskriver er bare din livmoder der vokser det forsvinder igen efter 12. Uge ca.. Jeg mærker meget sjældent min nu (er 15+4 idag)

Held og lykke med det hele

Den smerte du beskriver, var det først i graviditeten? For det har jeg ikke mærket? Synes bare det murrer en del, og man bliver helt bekymret indimellem - selvom det er normalt.. men jeg har også lige mistet - i september.. så det har nok også lidt at sige for min reaktion

Anmeld

18. december 2011

pemiro

Frk P. skriver:

Den smerte du beskriver, var det først i graviditeten? For det har jeg ikke mærket? Synes bare det murrer en del, og man bliver helt bekymret indimellem - selvom det er normalt.. men jeg har også lige mistet - i september.. så det har nok også lidt at sige for min reaktion

Uh det er jeg ked af at høre.
Murren havde jeg fra ca 4. Uge til 11. Uge og nu er det en meget sjældent gang.
Trykken mod ryggen har jeg haft fra ca 9. Uge og har det stadig hvis jeg ligger helt fladt på ryggen

Er sikker på du kan ta det stille og roligt, de kloge hoveder siger at man jo ikke er i tvivl når der er noget galt, så det tror jeg bestemt ikke der er
Og hvis du er meget i tvivl så ring til lægen imorgen og snak med dem

Anmeld

18. december 2011

babymus77

Frk P. skriver:

Jaja, forstår hvad du mener

Jeg har selv været til tre scanninger, første gang var dog meget tidligt så det var uden hjerteblink, men så blink de to andre gang.. men er snart 14 dage siden nu, så kan mærke uroen komme tilbage - du ved for om alt stadig er vel? synes der er lææænge til nf (som jeg , ja, skal til ) d. 12 januar. Skal du til det? og hvornår?

Jeg plet bløder stadig mørkt noget så kender godt følelsen af om alt nu er ok!!!!! Jeg skal til nf d. 10/1-2012.... Og glæder mig helt vildt;-)) jeg er sku også nervøs meget af tiden!!! Så træls !! Skal ha taget blodprøver i morgen, så spørger om de ikke vil se hvad ham lægen på sygehuset skrev?!! Mon ikke de kan det?? Hørte ikke det halve, da jeg jo var nervøs!! Hehe;-) men mener han sagde det godt kunne tage nogle dage:-))

Anmeld

18. december 2011

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Jeg plet bløder stadig mørkt noget så kender godt følelsen af om alt nu er ok!!!!! Jeg skal til nf d. 10/1-2012.... Og glæder mig helt vildt;-)) jeg er sku også nervøs meget af tiden!!! Så træls !! Skal ha taget blodprøver i morgen, så spørger om de ikke vil se hvad ham lægen på sygehuset skrev?!! Mon ikke de kan det?? Hørte ikke det halve, da jeg jo var nervøs!! Hehe;-) men mener han sagde det godt kunne tage nogle dage:-))

De burde da kunne finde dine oplysninger hvert fald Du må have termin d. 25-26 juli så? jeg har d. 24 - indtil videre jeg selv skal til læge og have lavet vandrejournal torsdag - men glæder mig nu mest til nf - tror det rigtigt går op for en der? sådan - at man tør stole på det? eller hvordan tænker du

Anmeld

18. december 2011

babymus77

Frk P. skriver:

De burde da kunne finde dine oplysninger hvert fald Du må have termin d. 25-26 juli så? jeg har d. 24 - indtil videre jeg selv skal til læge og have lavet vandrejournal torsdag - men glæder mig nu mest til nf - tror det rigtigt går op for en der? sådan - at man tør stole på det? eller hvordan tænker du

Ja lige præcis!! Jeg tror også først man forstår det rigtig rigtig når man ser en rigtig bebs til nf;-)) Jeg hader blodprøver så ser ikke frem til i morgen;-)) ja altså ligenu hedder termin 26 juli;-) men lægen sagde måske en dag før det får vi afvide til nf;-) så glæder mig;-))) jeg tror det murren vi har bare er vores livmoder der vokser godt;-) vi er trodsalt 8 fulde uger og de dage inde i uge 9;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.