Bebse sparker :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. december 2011

EKBJ

Jeg mærker ham flere gange om dagen. For det meste om morgenen ved en 6-7 tiden og så er det ellers bare hen af dagen :-). 

- Har hørt om nogle der siger at der går dage hvor man ikke mærke bebse, når man er i 19-20. uge :-) og jeg er i min 20. uge, er det normalt og mærke ham sådan hver dag og mange gange om dagen? :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

N1

EKBJ skriver:

Jeg mærker ham flere gange om dagen. For det meste om morgenen ved en 6-7 tiden og så er det ellers bare hen af dagen :-). 

- Har hørt om nogle der siger at der går dage hvor man ikke mærke bebse, når man er i 19-20. uge :-) og jeg er i min 20. uge, er det normalt og mærke ham sådan hver dag og mange gange om dagen? :-) 

Jeg har mærket min dreng hver dag siden uge 18 

- tror det er meget forskelligt fra person til person. I starten kunne jeg kun hvis jeg lå ned, men nu kan jeg også når jeg sidder eller står 

Kæresten mærkede ham sparke 7 gange i går - han fik helt julelys i øjnene 

Anmeld

18. december 2011

viben

EKBJ skriver:

Da jeg kun mærkede bobler var det ikke altid hver dag jeg mærkede dem.. Men siden jeg fik det første puf (19+3) har jeg mærket flere gange dagligt når jeg sidder eller ligger. Og en enkelt gang eller to når jeg har stået op. Men tror det er meget æfhængigt af moderkagens placering

Anmeld

18. december 2011

EKBJ

viben skriver:

Da jeg kun mærkede bobler var det ikke altid hver dag jeg mærkede dem.. Men siden jeg fik det første puf (19+3) har jeg mærket flere gange dagligt når jeg sidder eller ligger. Og en enkelt gang eller to når jeg har stået op. Men tror det er meget æfhængigt af moderkagens placering

Ja det kan godt være :-). Jeg har mærket til ham hver dag, specielt når jeg røre mig altså fx laver gymnastik, og så når jeg ligger ned :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.