Bliver lige nød til at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2009

Heidi B

fortælle hvad Mikkel kalder smør....

MØG!!!!????

Det er bare skægt....
Igår væltede Jeppe sit glas, og jeg kam til at sige med smil i stemmen din klaphat.... HMMMM nu siger han det hele tiden...

Og så var det rigtig sødt, de havde lavet puslespil, og så ville Mikkel hellere tegne, jeg bad ham om at hente papir, mens jeg hentede tusser.... Han sagde han ikke kunne finde det, så jeg bad Jeppe hjælpe ham... Så Jeppe, ned af stolen ind og tage Mikke i hånden og sige; papir, kom. Og så viste han ham hvor det var.... Det var bare så sødt....
Hvor er jeg bare heldig at have mine dejlige drenge....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2009

Munder

Ja, det er en herlig alder de har nu. De kan mere end vi tror, og det giver fantastiske overraskelser.

ps. dejligt profilbillede på FB.

Anmeld

1. marts 2009

Charlie

Hahaha, hvor er det skægt. Det er da totalt morsomt, at han kalder smør for møg! Hihihi, de søde børn

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

Heidi Bakke skriver:

fortælle hvad Mikkel kalder smør....

MØG!!!!????

Det er bare skægt....
Igår væltede Jeppe sit glas, og jeg kam til at sige med smil i stemmen din klaphat.... HMMMM nu siger han det hele tiden...

Og så var det rigtig sødt, de havde lavet puslespil, og så ville Mikkel hellere tegne, jeg bad ham om at hente papir, mens jeg hentede tusser.... Han sagde han ikke kunne finde det, så jeg bad Jeppe hjælpe ham... Så Jeppe, ned af stolen ind og tage Mikke i hånden og sige; papir, kom. Og så viste han ham hvor det var.... Det var bare så sødt....
Hvor er jeg bare heldig at have mine dejlige drenge....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Hahaha møg på brødet

Hvor lyder det bare sødt med alle dine drenge

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.