Dårlig mave:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Kan det skade min baby at jeg har dårlig mave??
Det har stået på i snart et døgn, og jeg har ikke mere i mig ..

Kan man spise diarre piller som gravid??

Hjælp piger, har ondt i min tomme mave!

Er ano, da det er flovt at stå frem med "tyndskide"

da jeg havde dårlig mave skulle jeg i et par dage på en form for kur. jeg skulle drikke en masse vand (ingen mælkeprodukter) og jeg måtte kun spise kogte kartofler, gulerødder og skrællede æbler...min mave fik det bedre ret hurtigt efter. det var hvad min lægevagt sagde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

TaAsJu

Når du ikke når på wc'et kan vi snakke om flovt har lige vært det samme igennem, det var bare begge veje på engang.. Ikke charmerende men som de andre skriver ristet brød kiks med salt, rævet æbel, Coca cola, ris og kylling. Noge let fordøjeligt og frem for alt INGEN MÆLK..
Jeg er i uge 33+4 og var ved tjek ved min læge, men kun af den grund jeg efter 14 timer stadig ikke kunne holde væske i mig og vi bor så langt fra et syge hus... Og hun sagde at bebs skal nok tage de hun skal, og resten er overladt til mig...

Anmeld

18. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Synes desværre det er virkelig flovt at hve dårlig mave, havde en uheldig hændelse på skadestuen for 2 år siden
Der kommer "sort" vand ud - ved ikke om det skyldes maden fra igår, men manden har ok mave

Kan vagtlægen ikke give noget stoppende? Kan virkelig ikke holde det her ud længere, er jo helt tømt

Håber snart vi begge bliver raske

Det er jo det der er meningen! Når man har fået noget dårligt i maven skal det jo ud  Så det ville være temmelig dumt at stoppe det!

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Nul cacao min pige..og INGEN mælk!!

Maven er helt i top idag - måske overså den mælken

Anmeld

18. december 2011

Mother-love

Det er ikke flovt. Jeg døjede rigtig meget med det i min graviditet. Enten hård mave eller tynd mave aldrig noget midt imellem.jeg kunne slet ikke tåle mælkeprodukter i min graviditet. Bare den smugle mælk man kommer i frikadeller slog min mave i stykker. Hvor det resulterede i at jeg sad på toilettet i 3 timer. Fordi jeg først havde ektremt hård mave og så når jeg endelig var kommet af med alt det smertefulde så kom der afføring så tynd som vand og fuck jeg havde mange smerter. Og Isabella har da ikke taget skade af det. Jeg ved du godt må bruge mælkesyrebakterier imens du er gravid da de på ingen måder skader barnet men vidst skulle være okay for barnets tarmsystem. Det fik jeg afvide i en helsekost forretning. Men tror ikke der er så meget andet du kan gøre desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.