Erfaringer med "Lille Københavner"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Ka+Ma=Be

Godaften de damer 

Jeg ville høre, om der er nogle af jer, der har erfaringer med scanningsklinikken "Lille Københavner"? Både gode som dårlige? (Man kan desværre ikke svare annonymt, men er velkomne til at sende mig en PB, hvis det ønskes)

Min svigerinde er blevet tilbudt et job som sonograf, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om tilfredsheden med klinikken og hvad i ellers gør jer af tanker.

På forhånd tak for hjælpen!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

lailamik

Katte87 skriver:

Godaften de damer 

Jeg ville høre, om der er nogle af jer, der har erfaringer med scanningsklinikken "Lille Københavner"? Både gode som dårlige? (Man kan desværre ikke svare annonymt, men er velkomne til at sende mig en PB, hvis det ønskes)

Min svigerinde er blevet tilbudt et job som sonograf, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om tilfredsheden med klinikken og hvad i ellers gør jer af tanker.

På forhånd tak for hjælpen!  

Har ikke selv været til scanning der, men kun hørt godt om det sted. de skulle være meget dygtige

Anmeld

18. december 2011

Ka+Ma=Be

lailamik skriver:

Har ikke selv været til scanning der, men kun hørt godt om det sted. de skulle være meget dygtige

Dejligt at høre! Jeg var bare lidt nysgerrig på, hvad folk synes om stedet. 

Anmeld

26. februar 2012

tutmarie

Hej

Jeg plejer at blive scannet hos ZB, men havde en lille blødning i uge 7, og ville bare lige se et hjerte slå, og det koster jo kun 200 kr hos lillekbher, hvilket var 500 kr billigere end hvor vi plejer. Og jeg så hjertet, og hvis det bare er til sådan noget, så vil jeg gerne anbefale lillekbher, men 3D og 4D vil jeg helst hos en jordemoder uddannet, med det rigtige udstyr. 

Anmeld

28. februar 2012

Ønskebarnet12

Jeg var derinde med min kæreste igår for at få en tryghedsscanning og synes ham der scannede var rigtig dygtig og han lød da meget uddannet .. Selve stedet er også vildt hyggeligt og de tog kun 200 kr for en tryghedsscanning hvor man får en cd og billed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.