Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev Antons gave til bedsteforældrene færdig
Det er helt vildt, så meget der er sket i løbet af 1 år...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor det godt
Elsker julebilledet
K&S skriver: Så blev Antons gave til bedsteforældrene færdig Det er helt vildt, så meget der er sket i løbet af 1 år...!
Sikke en dejlig gave, den gør lykke i hjemmet er jeg sikker på Er du ikke helt vild efter at give dem den?
super flot
grinny skriver: Hvor det godt Elsker julebilledet
Taaark og vi er også helt vilde med julebilledet...!
Hasselnødden skriver: Sikke en dejlig gave, den gør lykke i hjemmet er jeg sikker på Er du ikke helt vild efter at give dem den?
Jeg er helt sikker på den skaber lykke hos bedsterne - de fik også en sidste år med billeder fra Anton blev født i august og frem til jul og den står fremme hos begge par...!
mor:) skriver: super flot
Tusind tak
Rigtig fint Er det en plakat eller blot et billede
K&S skriver: Jeg er helt sikker på den skaber lykke hos bedsterne - de fik også en sidste år med billeder fra Anton blev født i august og frem til jul og den står fremme hos begge par...!
Hvor dejligt, her står billeder kun fremme hos svigerfamilien. Mine forældre har nok engang tænkt sig at gøre noget ved alle de billeder de har inde i gæsteværelset men indtil videre ligger de sammen med lægeskrifter og fagbøger.
ej hvor er det altså bare SUPER godt Lækker lille dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128