øv et tudefjæs jeg er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Siber

jeg prøvede virkelig at behærske mig, men jeg kunne ikke! Jeg har lige sagt farvel til farmand (alme er i vs og Johanna sover, så jeg kan da tude i fred)
Jeg kommer bare til at savne ham for vildt, øvøvøvøv jeg glæder mig allerede til at han kommer hjem, som nu er rykket til omkring 1. april, ouha der er længe til!

Menmen som I har sagt så er det godt for at savne lidt ind i mellem, MEN DET VIL JEG SKIDE PÅ LIGE NU! PULK!!!!!!!!!!!!!

Knuser fra Siber, der nok skal blive glad igen, men så er jeg sikkert helt udtørret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Rasmine

Øv øv. Op med humøret, er sikker på det er godt for ethvert forhold at savne hinanden lidt.
Og måske han har gode sager med hjem, fra den toldfrie?
;)

PS: hvad var det nu han skulle være afsted så længe efter?

Anmeld

4. marts 2008

Kaufie

Jamen dog - det er jo en hel måned du skal være græsenke - og så med to små - det kan jeg godt forstå du har knebet et par tårer over. Det ville jeg helt bestemt også gøre - uanset hvor sikker man er på at det er godt at savne - det er også godt at kunne tude og være ked. Men din "anden familie" herinde er helt sikkert klar på at sende et par trøstende ord og tanker - og hygge lidt med dig når de små er lagt i seng og aftenen føles lidt lang uden manden..... Op med ho'det :D Mette

Anmeld

4. marts 2008

Siber

Mebach skriver:

Øv øv. Op med humøret, er sikker på det er godt for ethvert forhold at savne hinanden lidt.
Og måske han har gode sager med hjem, fra den toldfrie?
;)

PS: hvad var det nu han skulle være afsted så længe efter?

Hej Mebach,

Han har bare at have gaver med hjem, han er nemlig også væk på min fødselsdag (på søndag)store gaver!!!!
Han skal arbejdei New zealand, og vi kunne ikke engang tage med, for at skal være på et skib/platform agtig noget, så det går jo ikke! vi kunne ellers godt trænge til til mere solferie!

Anmeld

4. marts 2008

Siber

[citat][f][småt]Mette Kaufmann skriver:[/småt][/f] Jamen dog - det er jo en hel måned du skal være græsenke - og så med to små - det kan jeg godt forstå du har knebet et par tårer over. Det ville jeg helt bestemt også gøre - uanset hvor sikker man er på at det er godt at savne - det er også godt at kunne tude og være ked. Men din "anden familie" herinde er helt sikkert klar på at sende et par trøstende ord og tanker - og hygge lidt med dig når de små er lagt i seng og aftenen føles lidt lang uden manden..... Op med ho'det :D Mette [/citat] [rød][/rød]Ja det er godt jeg har jer skønne tøser, min anden fam. og heldigvis kommer min mor og far også i morgen, så det går jo nok! Men det er jo ligesom ikke det samme som at have farmand hjemme, men en dejlig uundværlig hjælp! Knus Siber, der er stoppet med at tude:P

Anmeld

4. marts 2008

Ny mor

Op med humøret ;) Det skla nok blive ok, trods alt - du finder helt sikkert din egen rytme!!!!
Knus Birgitte (som har prøvet at undvære Peter i 3 måneder, men det var før vi fik børn.....)

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

Øv - Ja, det værste er lige når man skal tage afsked!
Men det kommer til at gå hurtigt, det er jeg sikker på!!

Men som skrevet i går, er det fedt at dine forældre kommer og hjælper dig!

Så må du komme herind og læsse af hvis savnet skulle blive for stort!

God dag til dig!:)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.