Hvordan finder jeg en psykolog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

Hej .. Jeg skal snakke med en psykolog, men men men, syntes det virker meget uoverskueligt at finde sådan en ? 

- Jeg har selvfølgelig fået en henvisning. men stadig jeg skal selv finde en der kan hjælpe mig.. Jeg bor omkring horsens.. Og når jeg skriver efter en psykolog kommer der bare så mange frem :/ .. Puha! .. + Jeg vil helst have en kvinde. Er der nogle der kan hjælpe mig? .. 

Knuuuus fra en meget ulykkelig pige/ kvinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

wamse

Anonym skriver:

Hej .. Jeg skal snakke med en psykolog, men men men, syntes det virker meget uoverskueligt at finde sådan en ? 

- Jeg har selvfølgelig fået en henvisning. men stadig jeg skal selv finde en der kan hjælpe mig.. Jeg bor omkring horsens.. Og når jeg skriver efter en psykolog kommer der bare så mange frem :/ .. Puha! .. + Jeg vil helst have en kvinde. Er der nogle der kan hjælpe mig? .. 

Værsgo 

http://psykologeridanmark.dk/

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Værsgo 

http://psykologeridanmark.dk/

Mange tak  

Anmeld

17. december 2011

wamse

Anonym skriver:

Mange tak  

Så lidt da 

Held og lykke med det 

Anmeld

17. december 2011

hellemor85

ta' dem fra en ende af, for det er jo lige det med at finde en der har tid snart. De har meget travlt i vinterperioden. Så jeg ville bare ringe fra en ende af og så se hvem der har tid først. Husk at sige du har henvisning, for det er ikke alle der kan bruge den

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

hellemor85 skriver:

ta' dem fra en ende af, for det er jo lige det med at finde en der har tid snart. De har meget travlt i vinterperioden. Så jeg ville bare ringe fra en ende af og så se hvem der har tid først. Husk at sige du har henvisning, for det er ikke alle der kan bruge den

Okay Det prøver jeg lige på mandag  

Anmeld

17. december 2011

wamse

hellemor85 skriver:

Det kan man krydse af på den side jeg linkede til, og man kan se de forskellige psykologers speciale 

Super smart med sådan en side

Anmeld

17. december 2011

K&S

Anonym skriver:

Du kan også søge på psykologer her:

https://www.sundhed.dk/Applikation.aspx?id=111.1

Håber du finder en, der kan hjælpe dig hurtigst muligt

Anmeld

17. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Jeg har gået hos kognitivpsykolog anne mette i frederiksgade. ved ikke om hun tager i mod din henvisning dog men kan helt klart anbefale hende og hun har hjulpet mig meget gennem behandling osv, og tog mig ind med et par dages varsel.

http://www.kognitiv-psykolog.dk/

fik nogle gode værktøjer hvertfald

Pøj pøj med det. håber snart du får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.