Nogle der ved...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg skal starte arbejde efter barsel... til april skal jeg så på barsel igen. Mine andre graviditeter er endt i sygemeldinger...

Mit spørgsmål er så... Hvis jeg bliver sygemeldt igen efter f.eks tre ugers arbejde - er jeg så berrettiget til løn under sygdom regnet tilbage fra tidligere graviditet (de regner jo 13 uger tilbage og regner lønnen ud), eller er jeg "kun" dp berrettiget? 

Står i DSR - både a-kasse og fagforening... men det kunne jo være, at der var nogen der lige vidste det.

Vh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Benjamins'mor

Opper lige for dig.

Anmeld

18. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg skal starte arbejde efter barsel... til april skal jeg så på barsel igen. Mine andre graviditeter er endt i sygemeldinger...

Mit spørgsmål er så... Hvis jeg bliver sygemeldt igen efter f.eks tre ugers arbejde - er jeg så berrettiget til løn under sygdom regnet tilbage fra tidligere graviditet (de regner jo 13 uger tilbage og regner lønnen ud), eller er jeg "kun" dp berrettiget? 

Står i DSR - både a-kasse og fagforening... men det kunne jo være, at der var nogen der lige vidste det.

Vh...

Syntes næsten at du skal ringe og spørge i fagforeningen, så er du sikker på at få et korrekt svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.