Og HOLD DA OP jeg glæder mig

Er ikke så tit vi har det, så det blir bare super fedt!
Skal mødes med min far imorgen 35 km herfra, så kører han dem resten af vejen til Thisted (tager 5 kvarter at sku køre helt derop) så det er bare super lækkert han gider det:-)
De skal være der hele weekenden... Min bror, hans kæreste og min niece er også i Thisted, så det blir rigtig hyggeligt, Filuca og Sienna har så meget glæde af hinanden nu hvor Sienna er blevet så stor (3 år)
Imorgen aften skal vi holde fest- faktisk med en masse nye:-) For vi har jo fået venner her i Vester Hassing og dem har vi så inviteret + lidt flere:-) Vi blir 14:-) Tror det blir rigtig sjovt, og så laver vi hjemmelavet pizza og salat + der er masser af sprut, vin og øl:-)
Lørdag aften tager vi i biffen, hvis vi FORHÅBENTLIG kan få billetter til "Mænd der hader kvinder".....
Søndag skal vi så til Thisted til brunch, da de fejrer Siennas fødselsdag:-) Er jo ikke så tit de er hjemme fra Oslo, og hun blev 3 år her midt i feb.....
Jeg blir så i Thisted til mandag sammen med ungerne da jeg har ferie:-) Så jeg har bestilt tid ved tandlægen mandag.... Har nemlig min gl i Thisted, da jeg har været rigtig uheldig med de ellers SÅ FLOT omtalte tandlæger her i Aalb som koster spidsen af en jetjager at besøge!!!!
Skal faktisk op at ha lavet en hjørnetand, som en af dem heroppe lavede for ca 5-6 år siden... Der var et hul og hun sku så lave det, men tanden blev faktisk ret mørkt, hvilket altså ikke ser så fedt ud!
Da jeg bad hende lave den om igen ville hun ikke og sagde at det ku man ikke......!!!!
Min søde tandlæge i Thisted, som jeg så også havde INDEN jeg flyttede til Aalb (og nu har fået igen) sagde at det ku man sagtens,så jeg glæder mig så meget til at blive fri for at ha en mørk hjørnetand:-(
Burde sgu da sende regningen til Birgitte- tandlægen fra Aalb..... Mega amatør!!!!
Nå, bla bla bla herfra......

Knus Tina (som GLÆÆÆÆÆÆÆDER sig sådan til weekend uden unger)