ja så nåede jeg endelig til 25+0! dvs. der kun er 15 uger tilbage til termin! og jeg glæder mig helt vildt til de næste 10 uger er gået og så vide at jeg kun mangler de 5 uger!
de næste 4 - 6 uger skal nok gå rigtig hurtigt, for de kommer til at gå med lejlighed og indflytning med alt på plads og så fuldtid til d. 1/1 og så nogle få vagter i januar, så tider kommer til at gå ligeså hurtigt som de første 25 uger er gået! de er gået vildt stærkt!
jeg elsker at være gravid, det er så fantastisk! især hver eneste morgen! vågner op til en lille bandit der ligger og sparker livligt inde i maven så jeg kan mærke det! så vidunderligt! jeg elsker at ligge om morgen og mærke den lille!
det eneste jeg syntes er lidt træls ved at være gravid er at mine bryster de er begyndt at gøre så pisse nas nogen gange, hvor jeg føler de er lige ved at pringe og man kan næsten ikke røre dem! åååh! og der er begyndt at komme mælk ud af dem uden man røre dem! helt så det går igennem tøjet.. så bliver nok nød til allerede at købe nogle amme indlæg..
men her var så lidt om det hele omkring min graviditet!
her er billederne fra idag 25+0!! 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld