er det bare mig eller er det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. december 2011

wmillapigenw

tidligt at der kommer mælk ud af bryster af sig selv, især ved det ene bryst. jeg er 25 uger henne idag. 

og nogen gange så føltes det ligesom jeg ikke kan holde mine bryster ud..  bryst vorterne begynder at gøre virkelig ondt og føltes som om der intet der må røre dem, det godt nok ikke rart når man er på arbejde.. 

og her til aften så kigger jeg i min BH da jeg tager den af, den er helt gul agtigt plettet indeni, og min trøje jeg havde udenpå har også nogle pletter lige ved brystet..

er det normalt at det allerede er så meget så tidligt.

skal lige siges, jeg har ikke trykket på mine bryster.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Clisolka

wmillapigenw skriver:

tidligt at der kommer mælk ud af bryster af sig selv, især ved det ene bryst. jeg er 25 uger henne idag. 

og nogen gange så føltes det ligesom jeg ikke kan holde mine bryster ud..  bryst vorterne begynder at gøre virkelig ondt og føltes som om der intet der må røre dem, det godt nok ikke rart når man er på arbejde.. 

og her til aften så kigger jeg i min BH da jeg tager den af, den er helt gul agtigt plettet indeni, og min trøje jeg havde udenpå har også nogle pletter lige ved brystet..

er det normalt at det allerede er så meget så tidligt.

skal lige siges, jeg har ikke trykket på mine bryster.. 

Det er meget normalt at det starter tidligt - jeg selv startede i 16.-17. uge 

Anmeld

17. december 2011

wmillapigenw

Babymor2010 skriver:

Det er meget normalt at det starter tidligt - jeg selv startede i 16.-17. uge 

okay altså de har været  ømme hele vejen igennem, og der har været meget lidt før, men nu kommer der faktisk en del ud af den ene af dem ihvertfald.. 

Anmeld

18. december 2011

Clisolka

wmillapigenw skriver:

okay altså de har været  ømme hele vejen igennem, og der har været meget lidt før, men nu kommer der faktisk en del ud af den ene af dem ihvertfald.. 

Mine var kun ømme de første par uger af graviditeten. Her var det også mest det ene bryst der lækkede 

Anmeld

18. december 2011

TaAsJu

Altså jeg bruger ammeindlæg nu også kun det ene bryst og da jeg var gravid med Anna-Sophie var det allerede fra uge 15 de begyndte og løbe og var ret ømme

Anmeld

18. december 2011

Darling<3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Altså jeg bruger ammeindlæg nu også kun det ene bryst og da jeg var gravid med Anna-Sophie var det allerede fra uge 15 de begyndte og løbe og var ret ømme

Whaaat??

Sådan heeeelt seriøst, jeg troede først der kom mælk i babserne omkring uge 35..

Jøsses der er meget jeg skal lære

Anmeld

18. december 2011

wmillapigenw

Babymor2010 skriver:

Mine var kun ømme de første par uger af graviditeten. Her var det også mest det ene bryst der lækkede 

heh okay det er lidt sjovt det kun er det ene bryst!

Anmeld

18. december 2011

wmillapigenw

Darling<3 skriver:

Whaaat??

Sådan heeeelt seriøst, jeg troede først der kom mælk i babserne omkring uge 35..

Jøsses der er meget jeg skal lære

haha, der er mælk i dem tidligt, men ved nogle der begynder det at rende tidligt, men troede ikke det var så tidligt. :b

Anmeld

18. december 2011

wmillapigenw

Mor til 2, snart 3 skriver:

okay, det er sjovt det kun er det ene bryst der render... :b men jeg hopper også over på amme indlæg for det kan være det hjælper lidt på at det nogen gange bare gør nas.

Anmeld

18. december 2011

maryjane

Naaaah, tror jeg havde det lidt før uge 20. Og det var møgtræls, ærlig talt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.