Hvordan skal man dog få dem logget herind?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lige været en tur omkring netbaby her til aften. Jeg må sige, at jeg IKKE savner funktionaliteten, hastigheden, designet... Ja faktisk ingenting. Men jeg savner brugerskaren!! Jeg er jo af den ekstremt heldige situation at alle mine dejlige marts04-tøser er med herovre, men jeg savner hjemmefødselsdebatten. Jeg kunne VIRKELIG godt tænke mig at logge dem herover. At flytte hele skidtet herover. Kunne man ikke få netbaby til at lukke og anbefale at alle flyttede herover?... eller mm... ved det ikke.

Men jeg ved bare at de er mega strikse og sletter indlæg og det, hvis man opfordret til at kigge andre steder, så det kan man heller ikke.

Hvad skal man dog gøre? ...

Den eneste grund til at de har brugere, er at de er kendt... jeg ved at jeg kan huske, jeg startede med at kigge på netbaby, fordi der var 'dagens smil', eller noget i den stil. Den kiggede jeg ind på. Måske vi kunne finde noget loggemad, til kommende mødre? eller...

Nå, det var bare lidt tanker, er der nogen der har gode idéer???...

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2009

Moderator

Hej Zafir.

Det er så dejligt med glade indlæg fra tilfredse brugere, tak for det.

Vi synes jo i sagens natur, at vi har det bedste babysite i Danmark. Og vi arbejder hele tiden på at udvikle og forbedre sitet. Markedet for sites målrettet mod forældre er rigtig stort, og det kan være svært at komme ind på, når andre har eksisteret i mange år og har vundet store markedsandele, uanset kvaliteten.

Markedsføring er jo altid godt, i form af annoncering, bannere, mm. Men jeg tror faktisk på, at det er jer brugere, der er de bedste "ambassadører" for sitet. Så det er super, at I har lyst til at hjælpe med at skabe et godt omdømme, for uden brugere er vi jo intet. Det er også vores erfaring, at "mund-til-mund" er den bedste markedsføring.

Man kan da sagtens få lyst til at spamme alle babysites, men da dette strider mod, hvad vi selv synes er rimeligt, afholder vi os naturligvis selv fra at gøre dette. Vi ønsker jo heller ikke, at andre sites reklamerer på denne måde her på baby.dk. Men vi kan jo selvfølgelig ikke styre, hvad vores brugere gør

Sig endelig til, hvis du har forslag til forbedringer eller nye funktioner.

Mvh
Karoline

Anmeld

27. februar 2009

Rasmine

Tja, eneste måde kan "tale" privat med folk derinde, er hvis man har hinandens mailadresser, msn el. lign.
Så få tilføjet hinanden, og aftal derfra at I kommer herover.
Vi i juli havde selv balladen for et år siden.
Hver gang vi sagde noget som ikke passede NB policen, blev indlæggene slettet, IDIOTER!
Nu er vi en del, som er forment adgang på den side. Heldigvis!

Anmeld

27. februar 2009

Moderator

Mebach skriver:

Tja, eneste måde kan "tale" privat med folk derinde, er hvis man har hinandens mailadresser, msn el. lign.
Så få tilføjet hinanden, og aftal derfra at I kommer herover.
Vi i juli havde selv balladen for et år siden.
Hver gang vi sagde noget som ikke passede NB policen, blev indlæggene slettet, IDIOTER!
Nu er vi en del, som er forment adgang på den side. Heldigvis!

Jeg har også fået slettet en del indlæg også uden at jeg overhovedet føler jeg har gjort/sagt noget forkert! grrr...

Men med min marts gruppe, havde vi jo en nem måde, fordi vi alle sammen har netværk med hinanden, men det har jeg jo ikke med dem på hjemmefødselsdebatten.

Håber bare at folk finder ud af at jungletrommerne har lavet et bedre sted for folk at sludre og dele

Anmeld

27. februar 2009

Miamaja

synes ikke om at lokke eller skrive paa sites om at skifte til andre sites!! det maa vaere op til andre selv at afgore det. det andet er bare for maerkeligt

Anmeld

27. februar 2009

Moderator

Miamaja skriver:

synes ikke om at lokke eller skrive paa sites om at skifte til andre sites!! det maa vaere op til andre selv at afgore det. det andet er bare for maerkeligt

Mmm... Nej det er heller ikke som sådan at logge... Problemet er bare at de fleste kender jo ikke andre steder, end det de bruger, men måske ikke er glad for i virkeligheden... Svært at forklare.

Jeg kunne aldrig drømme om at lade være med at bruge netbaby, selvom jeg hver eneste dag var ved at falde DØD om af ærgrelse over funktionaliteten. Så det er mere, hvordan man får kommunikeret det GODE budskab ud. Så de mennesker/debatter man savner kommer her, hvor vi har en langt bedre funktionalitet.

Jeg er fx også vild med at man kan skrive private beskeder. På netbaby fx, har du jo aldrig haft mulighed for at kontakte folk direkte...

Så nej, måske er logge ikke det rigtige ord. Men få spredt det gode budskab så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.