Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej min dejlige mødregruppeSå er der billeder af lillepigen. Hun så ud til at trives, voksede som hun skulle og havde den perfekte str. i forhold til min termin så det var jo bare dejligt, og hun så ud til at være en perfekt sund og rask lille pigeDer var masser af fostervand og fik bekræftet at min moderkage ligger ud mod mit maveskind hvilket jeg havde på fornemmelsen.Vægten siger forresten +2,7 kg. Vejer nu 70,7Her kan i lige se et billede af min meget akrobatiske pigeVi er jo helt forelskede.Kram Carina og lille pigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh altså søde, hvor er hun fin!!! Og det kunne jo ikke være bedre med alt det positive I fik at vide Hvor må du bare være glad!
Lidt ærgerligt at moderkagen ligger foran, men så ved du jo hvorfor du har ikke har fået så mange hårde spark endnu - det kommer jo heldigvis ligeså stille alligevel
NNL skriver: Årh altså søde, hvor er hun fin!!! Og det kunne jo ikke være bedre med alt det positive I fik at vide Hvor må du bare være glad! Lidt ærgerligt at moderkagen ligger foran, men så ved du jo hvorfor du har ikke har fået så mange hårde spark endnu - det kommer jo heldigvis ligeså stille alligevel
taark søødeJa netop så ved jeg hvorforHåber alligevel jeg kommer til at mærke hende tydelig, når hun bliver større Jeg har jo ingen erfaring med det hehe
Kruse90 skriver: taark søødeJa netop så ved jeg hvorforHåber alligevel jeg kommer til at mærke hende tydelig, når hun bliver større Jeg har jo ingen erfaring med det hehe
Det er jeg helt sikker på du nok skal komme til Så vidt jeg kan forstå kan de fleste med foranliggende moderkage sagtens mærke barnet, som regel ført nogle uger senere fordi den lille skal være det større og stærkere - MEN DET KOMMER
Stort tillykke med den vellykkede scanning
Super fint billede af lille pigen (: Og dejligt alt er som det skulle være, og du skal nok komme til at mærke hende tydeligt
Nååh, også bare et super fint billede! :-D Og skønt det hele var som det skulle være med jeres lille pige!Godt at få det med moderkagens placering bekræftiget.
NNL skriver: Det er jeg helt sikker på du nok skal komme til Så vidt jeg kan forstå kan de fleste med foranliggende moderkage sagtens mærke barnet, som regel ført nogle uger senere fordi den lille skal være det større og stærkere - MEN DET KOMMER
Jeg mærker hende også nu, bare ikke så kratige puf som i andre måske gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128