Guldgrynet til MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Kruse90

Hej min dejlige mødregruppe

Så er der billeder af lillepigen. Hun så ud til at trives, voksede som hun skulle og havde den perfekte str. i forhold til min termin så det var jo bare dejligt, og hun så ud til at være en perfekt sund og rask lille pige
Der var masser af fostervand og fik bekræftet at min moderkage ligger ud mod mit maveskind hvilket jeg havde på fornemmelsen.

Vægten siger forresten +2,7 kg. Vejer nu 70,7

Her kan i lige se et billede af min meget akrobatiske pige
Vi er jo helt forelskede.

Kram Carina og lille pigen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

NNL

Årh altså søde, hvor er hun fin!!! Og det kunne jo ikke være bedre med alt det positive I fik at vide Hvor må du bare være glad!

Lidt ærgerligt at moderkagen ligger foran, men så ved du jo hvorfor du har ikke har fået så mange hårde spark endnu - det kommer jo heldigvis ligeså stille alligevel

Anmeld

18. december 2011

Kruse90

NNL skriver:

Årh altså søde, hvor er hun fin!!! Og det kunne jo ikke være bedre med alt det positive I fik at vide Hvor må du bare være glad!

Lidt ærgerligt at moderkagen ligger foran, men så ved du jo hvorfor du har ikke har fået så mange hårde spark endnu - det kommer jo heldigvis ligeså stille alligevel

taark søøde
Ja netop så ved jeg hvorfor
Håber alligevel jeg kommer til at mærke hende tydelig, når hun bliver større Jeg har jo ingen erfaring med det hehe

Anmeld

18. december 2011

Koen.

Super fint billede der er fanget men rart at få bekræftet at moderkagen lå foran så man ved det er derfor det gør min os, men har jo en tyk basse så jeg får en masse kraftige spark og har jo os prøvet det før

Anmeld

19. december 2011

NNL

Kruse90 skriver:

taark søøde
Ja netop så ved jeg hvorfor
Håber alligevel jeg kommer til at mærke hende tydelig, når hun bliver større Jeg har jo ingen erfaring med det hehe

Det er jeg helt sikker på du nok skal komme til Så vidt jeg kan forstå kan de fleste med foranliggende moderkage sagtens mærke barnet, som regel ført nogle uger senere fordi den lille skal være det større og stærkere - MEN DET KOMMER

Anmeld

19. december 2011

viben

Stort tillykke med den vellykkede scanning

Anmeld

19. december 2011

Camillee

Super fint billede af lille pigen (:
Og dejligt alt er som det skulle være, og du skal nok komme til at mærke hende tydeligt  

Anmeld

19. december 2011

grøn · ært

Nååh, også bare et super fint billede! :-D Og skønt det hele var som det skulle være med jeres lille pige!
Godt at få det med moderkagens placering bekræftiget.  

Anmeld

19. december 2011

Kruse90

NNL skriver:

Det er jeg helt sikker på du nok skal komme til Så vidt jeg kan forstå kan de fleste med foranliggende moderkage sagtens mærke barnet, som regel ført nogle uger senere fordi den lille skal være det større og stærkere - MEN DET KOMMER

Jeg mærker hende også nu, bare ikke så kratige puf som i andre måske gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.