hvornår begynde i med.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2011

msmukke

Hvornår begyndte i at gå med graviditet bukser? Kan overhoved ikke have der er noget der strammer allerede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Mor til Frederic og Freya

msmukke skriver:

Hvornår begyndte i at gå med graviditet bukser? Kan overhoved ikke have der er noget der strammer allerede..

er selv i uge 22 med nr 2 og har aldrig brugt graviditets bukser...

tror det er vidt forskelligt fra kvinde til kvinde, hvornår de begynder at bruge dem..

Anmeld

17. december 2011

LR85

begyndte i uge 12-14 stykker

Anmeld

17. december 2011

Mother-love

msmukke skriver:

Jeg var i uge 6 eller 7 da jeg måtte i ventebukserne. Hehe. Og går stadig i dem fordi jeg stadig ikke kan ære mine egne bukser og Isabella er altså 6,5 mdr nu

Anmeld

17. december 2011

MissTas

msmukke skriver:

det begyndte jeg med i uge 19 på det tidspunkt kunne jeg slet ikke være i mine normale bukser.. ellers har jeg brugt leggins

Anmeld

17. december 2011

Clisolka

Jeg købte de første i 9. uge 

Anmeld

17. december 2011

samantha1986

msmukke skriver:

Da jg var 6 uger henne synes jeg at alt strammede. Jeg fik dog ikke købt nogle graviditetsbukser, men jeg går i afslapningsbukser, samt leggins og tunikaer. Kan slet ikke have noget der strammer. er i dag 15+5 henne.

Anmeld

17. december 2011

JH12

msmukke skriver:

Jeg købte mit første par da jeg var i uge 7. og ellers gik jeg i leggings

Anmeld

17. december 2011

Nadia&Daniel

msmukke skriver:

Dem fik jeg slet ikke brug for.. Brugte mit eget tøj helt frem til det planlagte kejsersnit i okt. 2010.. Brugte dog mest leggings og strik..

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

msmukke skriver:

Jeg har brugt mine egne bukser og jeans lige til Laura blev født Så intet ekstra tøj til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.