Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej pigerJa så var det igår vi var til MD scanning med lillepigenDet var stadig en pige hehe.Og hun så ud til at være sund og rask, som i kan se på billede var hun meget akrobatisk Mors og fars lille skatHun er sååå fin.Der var masser af fostervand, og fik bekræftet at min moderkage ligger ud mod mit maveskindIgår var også dagen hvor jeg var halvvejs, så skønt Og Termin blev ikke rykket, hun passede perfekt til min termin d. 4. maj.Kram Carina og lille pigen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yay, skønt med en veloverstået MD.
Hihi.. super godt billede af den lille akrobat.. Sådan ville jeg godt nok aldrig kunne få mit ben/fod til at ligge
Ayasmor skriver: Yay, skønt med en veloverstået MD. Hihi.. super godt billede af den lille akrobat.. Sådan ville jeg godt nok aldrig kunne få mit ben/fod til at ligge
hehe nej det var helt vildt men hun var sååå søøød
nettemor skriver: hvor er det da bare et fantastisk godt billed af en smidig lille bebse pige tillykke med veloverstået MD scanning. det var dejligt at alt er som det skal være..
hvor er det da bare et fantastisk godt billed af en smidig lille bebse pige tillykke med veloverstået MD scanning. det var dejligt at alt er som det skal være..
taark søøøde Ja det er så fantasisk et billede.Og så dejligt at hun var lige som hun skulle være
Kruse90 skriver: taark søøøde Ja det er så fantasisk et billede.Og så dejligt at hun var lige som hun skulle være
nettemor skriver: ja man bliver så dejligt beroliget.. nu er det bare at vente på at hun gør sin entre. syns det er helt vildt så gode billeder de kan få af de små pus engang imellem. den der må da helt klart komme i glas og ramme
ja man bliver så dejligt beroliget.. nu er det bare at vente på at hun gør sin entre. syns det er helt vildt så gode billeder de kan få af de små pus engang imellem. den der må da helt klart komme i glas og ramme
Det er jeg helt enig med dig i
Hvor skønt at alt ser fint ud med den lille gymnastik-pige
Nessie skriver: Hvor skønt at alt ser fint ud med den lille gymnastik-pige
ja megeter såååå glad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128