diadem i MMF - hvad gør jeg forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2011

kagetøzen

min datter har fødselsdag om få dage, og ville gerne lave en kage med et diadem på toppen. Problemet er at diademet falder fra hinanden så snart jeg tager det op. Har forsøgt at lave diademet på både bagepapir og frysepose. Har forsøgt 3-4 gange. Hvad er det jeg gør forkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

eirene

kagetøzen skriver:

min datter har fødselsdag om få dage, og ville gerne lave en kage med et diadem på toppen. Problemet er at diademet falder fra hinanden så snart jeg tager det op. Har forsøgt at lave diademet på både bagepapir og frysepose. Har forsøgt 3-4 gange. Hvad er det jeg gør forkert?

Jeg gætter på det er for sent nu. Men hvis du lægger et billede op af hvordan det ser ud, kunne det hjælpe lidt...

Anmeld

2. januar 2012

mariamiss6

kagetøzen skriver:

Selvom det jo er for sent nu, i forhold til den kage du søgte hjælpen til. Så tænker jeg, at du måske ikke har ladet det tørre?

Altså, hvis du lavede et diadem, så skulle det nok stå minimum 1 døgn, før du kunne flytte på det...

Jeg kan forestille mig at det i frisk tilstand er for tungt for sig selv, og at det i tør tilstand så vil være lettere at håndtere....

Blot til en anden god gang, eller hvis andre skulle kunne bruge det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.