Total mega meget skuffet over JM :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. december 2011

CmarianN

Hej søde gruppe 

Jeg var før min graviditet overvægtig og blev derfor her fra midt i graviditeten tilbudt at komme ind til nogle ekstra konsultationer, hvor vi så skulle tale kost/motion/vægt.

Det har jeg så været to gange nu, med 14 dages mellemrum.

Den anden gang var i går. Inden jeg skal afsted derinde fra igen skal vi så have booket en ny tid. JM siger, jamen du kan bare komme igen den 13/1-12 

Jeg sprøger så om jeg ikke skal have en tid NU HER til en alm. JM konsulation hvor jeg får mål symfyse, hørt hjerlyd, får skønnet Junior.

Ej det var fint nok der siger hun så.

DET ER TO UGER FØR MIN TERMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DVS. jeg bliver snyd for 2 konsulationer.

Er simpelthen så ked af det og skuffet! Vi har aldrig fået skønnet Junior og havde glædet mig sådan... Ved ikke om den ligger rigtigt, har lagt sig fast eller noget som helst - ALT det får jeg først af vide TO UGER FØR TERMIN  

Må da håbe jeg ikke går i fødsel før så!

Desuden udviste jeg en bekymring om evt SSF pga væsken i min krop og den øgede vægt på kort tid. Hendes svar dertil er så, "vi måler lige dit blodtryk, hvis det er ok, tjekker vi ikke urinen" - nå nå jamen så er alt vel ok når blodtrkykket også er?

Føler mig godt nok som en gravid der er nemt tjente penge  Øv øv øv

Knus til jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Møn-Mor

Ej hvor kan jeg godt forstå din frustration !

Mht. svangerskabsforgiftning, så kan du ringe til din læge og bede om tjek der i stedet (selvom jordemoderen altså burde tjekke din urin også ), men lægen kan da i hvert fald også tage blodprøve på dig el. henvise til laboratoriet, hvis din h*n ikke selv tager.

Du må næsten ringe til jordemoder-centret/klinkken og så forhører dig (igen), om det virkelig kan være rigtigt, at du først skal ses igen knap 14 dage før din termin - for det forstår jeg virkelig heller ikke noget af.

/Winnie

Anmeld

17. december 2011

CmarianN

Møn-Mor skriver:

Ej hvor kan jeg godt forstå din frustration !

Mht. svangerskabsforgiftning, så kan du ringe til din læge og bede om tjek der i stedet (selvom jordemoderen altså burde tjekke din urin også ), men lægen kan da i hvert fald også tage blodprøve på dig el. henvise til laboratoriet, hvis din h*n ikke selv tager.

Du må næsten ringe til jordemoder-centret/klinkken og så forhører dig (igen), om det virkelig kan være rigtigt, at du først skal ses igen knap 14 dage før din termin - for det forstår jeg virkelig heller ikke noget af.

/Winnie

Jeg kontakter JM og læge så snart det er muligt.

Hvad hvis jeg misser vendingsforsøg hvis nu Junior ikke ligger som den skal? Så ville jeg blive tvunget til KS 

Ammen føler bare slet ikke jeg er rustet mentalt eller mht informationer til fødslen 

Anmeld

18. december 2011

kekp

CmarianN skriver:

Hej søde gruppe 

Jeg var før min graviditet overvægtig og blev derfor her fra midt i graviditeten tilbudt at komme ind til nogle ekstra konsultationer, hvor vi så skulle tale kost/motion/vægt.

Det har jeg så været to gange nu, med 14 dages mellemrum.

Den anden gang var i går. Inden jeg skal afsted derinde fra igen skal vi så have booket en ny tid. JM siger, jamen du kan bare komme igen den 13/1-12 

Jeg sprøger så om jeg ikke skal have en tid NU HER til en alm. JM konsulation hvor jeg får mål symfyse, hørt hjerlyd, får skønnet Junior.

Ej det var fint nok der siger hun så.

DET ER TO UGER FØR MIN TERMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DVS. jeg bliver snyd for 2 konsulationer.

Er simpelthen så ked af det og skuffet! Vi har aldrig fået skønnet Junior og havde glædet mig sådan... Ved ikke om den ligger rigtigt, har lagt sig fast eller noget som helst - ALT det får jeg først af vide TO UGER FØR TERMIN  

Må da håbe jeg ikke går i fødsel før så!

Desuden udviste jeg en bekymring om evt SSF pga væsken i min krop og den øgede vægt på kort tid. Hendes svar dertil er så, "vi måler lige dit blodtryk, hvis det er ok, tjekker vi ikke urinen" - nå nå jamen så er alt vel ok når blodtrkykket også er?

Føler mig godt nok som en gravid der er nemt tjente penge  Øv øv øv

Knus til jer 

Ej for søren det lyder da helt vanvittigt, du skal da ligeså meget til JM som alle andre og tjekkes ligeså meget. Det kan jeg godt forstå at du er skuffet og sur over. Jeg ville helt klart kontakte JM-konsultationen og høre om der ikke er sket en fejl/misforståelse. 

Jeg har allerede nu fået tider hos JM helt frem til terminen, men min JM er også super sød og meget grundig.

Håber at du får en tidligere tid

Anmeld

18. december 2011

Møn-Mor

CmarianN

Ja lige præcis problematikken omkring et evt. vendingsforsøg du så vil misse er jo en stor ting.
Kan VIRKELIG godt forstå dig!

Krydser fingre for, at du kan få en tidligere konsultationstid!

/Winnie

Anmeld

18. december 2011

Vivian87

Ej!! Det kan hun da ikke!! Og slet ikke når du udviser bekymring! Så er det sgu da hendes job at sørge for at berolige dig! jeg har altid fået tjekket urin, også inden der blev Problemer med mit blodtryk!  

Hvis der blir det mindste så ringer du til fødegangen og forklarer din bekymring, de plejer at være til at snakke med sådan nogle stedet 

Anmeld

18. december 2011

CmarianN

kekp skriver:

Ej for søren det lyder da helt vanvittigt, du skal da ligeså meget til JM som alle andre og tjekkes ligeså meget. Det kan jeg godt forstå at du er skuffet og sur over. Jeg ville helt klart kontakte JM-konsultationen og høre om der ikke er sket en fejl/misforståelse. 

Jeg har allerede nu fået tider hos JM helt frem til terminen, men min JM er også super sød og meget grundig.

Håber at du får en tidligere tid

Føler af flere omgange at min JM er kommet nemt over det her  Og nu er jeg bare ret intollerant eftersom jeg er 6 uger fra terminsdato!!!

Anmeld

18. december 2011

CmarianN

Vivian87 skriver:

Ej!! Det kan hun da ikke!! Og slet ikke når du udviser bekymring! Så er det sgu da hendes job at sørge for at berolige dig! jeg har altid fået tjekket urin, også inden der blev Problemer med mit blodtryk!  

Hvis der blir det mindste så ringer du til fødegangen og forklarer din bekymring, de plejer at være til at snakke med sådan nogle stedet 

Tænker jeg kontakter JM, hvis det ikke giver noget, så kontakter jeg lægen og så tænker jeg FG må være sidste udvej!

VED at jeg som 1. gangs gravid har krav på x antal konsulationer og jeg stiller mig ikke tilfreds med en behandling som om jeg var flere gangs gravid - FOR DET ER JEG IKKE!

Og jeg er jo total lost altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.