Opstart på p piller efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg er startet på p piller igen efter fødsel.

Det gik egentlig fint men nu, en uge inden jeg skal holde pause er jeg begyndt at få lysebrunt/lyserødt udflåd.

Beklager mange gange beskrivelsen.

Er det normalt og andre som har oplevet dette?

Vil gå udfra det er pga. opstart med p pillerne at jeg har dette udflåd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Ja, jeg er startet på p piller igen efter fødsel.

Det gik egentlig fint men nu, en uge inden jeg skal holde pause er jeg begyndt at få lysebrunt/lyserødt udflåd.

Beklager mange gange beskrivelsen.

Er det normalt og andre som har oplevet dette?

Vil gå udfra det er pga. opstart med p pillerne at jeg har dette udflåd?

din krop kan godt reagere anderledes på pillerne efter en fødsel, og det kan være at dem du fik før graviditeten ikke er de rigtige for dig mere..

giv det lidt tid og se hvad der sker, og fortsætter det sådan i næste periode også ville jeg nok overveje at skifte til et andet mærke..

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

din krop kan godt reagere anderledes på pillerne efter en fødsel, og det kan være at dem du fik før graviditeten ikke er de rigtige for dig mere..

giv det lidt tid og se hvad der sker, og fortsætter det sådan i næste periode også ville jeg nok overveje at skifte til et andet mærke..

Ja, god idé.

Jeg tager pakken færdig og forhåbentlig kommer mens i pausen som den skal.. så må jeg se om det bliver normalt igen når jeg starter næste p pille pakke.

Anmeld

17. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Ja, god idé.

Jeg tager pakken færdig og forhåbentlig kommer mens i pausen som den skal.. så må jeg se om det bliver normalt igen når jeg starter næste p pille pakke.

ihvertfald lige giv dem en måned mere, medmindre du selvfølgelig får nogle "voldsomme" bivirkninger af dem og så se hvad der sker..

mon ikke mens kommer som den skal??

Anmeld

17. december 2011

lycly

Jeg oplevede det samme, men det var bare mere blod end det var udflåd. Jeg stoppede med at tage p-pillerne 3 dage inden pausen, og så holdt blødningen op indtil min menstruation kom. Så jeg "tør" ikke tage dem igen, magter ikke at bløde udenfor min mens .

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

ihvertfald lige giv dem en måned mere, medmindre du selvfølgelig får nogle "voldsomme" bivirkninger af dem og så se hvad der sker..

mon ikke mens kommer som den skal??

Jeg håber ihvertfald at mens kommer og er ligesom før, det kunne være dejligt.

Jeg har ikke andre bivirkninger af p pillerne udover det udflåd jeg går og har for tiden.

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg oplevede det samme, men det var bare mere blod end det var udflåd. Jeg stoppede med at tage p-pillerne 3 dage inden pausen, og så holdt blødningen op indtil min menstruation kom. Så jeg "tør" ikke tage dem igen, magter ikke at bløde udenfor min mens .

Åh, det er også bare så træls at gå og bløde når man ikke skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.