Underlig mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. februar 2009

Pocha

Denne her gang fik jeg mens 2 dage før tid, på 23. dagen. Min cyklus er normalt 25 dage. Jeg havde eller håbet på at den var der denne gang, da vi nu har prøvet i 10 måneder.

I dag har jeg så haft mens i 3 dage, og normalt når jeg har mens, så bløder jeg ikke ret meget. Jeg vil tro at hvis jeg lod en tampon blive i i alle 3-4 dage, så ville jeg ikke "fylde" den op.. Nå, men så i dag, der kunne jeg pludselig mærke at jeg var blødt igennem, hvilket jeg virkelig ikke har prøvet siden jeg var teenager. Det blødte virkelig meget og løb bare ud af mig, og da jeg så kom ud på wc-en, så kom der en klump lidt mindre end en fem-krone ud, og så har jeg stort set ikke blødt siden..

Nå, der jeg så vil hen er, om det mon er fordi den måske havde været der alligevel, men det bare er blevet afbrudt meget tidligt.. Er der nogen der har oplevet noget lignende??? Er bare nysgerrig..

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2009

mifune

Uff, så lenge I har ventet, ja, da må den vel snart være der vel! Jeg havde en abort i januar, og da jeg først kom til at bløde, var blodet altså som du beskriver, noget brunligt og med klumper i det.

Jeg håber da for din skyld det ikke er det, det er så trist å abortere. Men en trøst, hvis det nu er sådan at du har abortert, kan være at det for mange er meget nemmere at blive gravid lige efter en abort. Held og lykke med prøvingen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.