Her er jule/nytårskjolen - lilla ventekjole fra Mamalicious

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. december 2011

AnnaK89

malo skriver:

Jeg har taget et par ekstra billeder, et nærbillede af skulderen, det er lidt svært at se, men det er ligesom satin'en er lidt fnuldret lige i syningen på skulderen. Det er ikke en løs tråd.

Der er ligesom en lille skjold ved ærmegabet, se andet billede.
Ryggen: øverst på ryggen er der satin (skinnende) og nedover et par syninger. Har taget et billede hvor den hænger og hvor den ligger.

Porto med A-post: 35,-
Porto med B-post: 30,-

Kan ikke rigtig se den der skjold? Er den meget tydelig når man ser på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

malo

AnnaKJ skriver:

Kan ikke rigtig se den der skjold? Er den meget tydelig når man ser på den?

Nej, den er ikke tydelig, det ligner lidt sådan en deodorant-skjold. Jeg vil godt prøve at vaske den og se om den mon ikke forsvinder.

Anmeld

27. december 2011

AnnaK89

malo skriver:

Nej, den er ikke tydelig, det ligner lidt sådan en deodorant-skjold. Jeg vil godt prøve at vaske den og se om den mon ikke forsvinder.

Det må du meget gerne
Men vil gerne købe den - så sender jeg den bare til rens hvis ikke den forsvinder ved alm. vask

Jeg overfører penge til dig i morgen, når jeg kommer til min com (skriver fra min mobil nu)

Anmeld

27. december 2011

malo

AnnaKJ skriver:

Det må du meget gerne
Men vil gerne købe den - så sender jeg den bare til rens hvis ikke den forsvinder ved alm. vask

Jeg overfører penge til dig i morgen, når jeg kommer til min com (skriver fra min mobil nu)

Det lyder fint  Jeg vasker den lige, sender lige en pb med kontonummer. Vil du have den sendt med A- eller B-post?

Anmeld

27. december 2011

AnnaK89

malo skriver:

Det lyder fint  Jeg vasker den lige, sender lige en pb med kontonummer. Vil du have den sendt med A- eller B-post?

Det er fint

Hvad er forskellen på a og b?

Anmeld

27. december 2011

malo

AnnaKJ skriver:

Det er fint

Hvad er forskellen på a og b?

Der er en femmer til forskel, ved du hvad jeg sender den bare som A-post lige meget hvad, du kan bare overføre det der svarer til B-post.

Anmeld

27. december 2011

AnnaK89

malo skriver:

Der er en femmer til forskel, ved du hvad jeg sender den bare som A-post lige meget hvad, du kan bare overføre det der svarer til B-post.

Tusind tak

Det er 130 kr i det hele ikke?

Anmeld

28. december 2011

malo

AnnaKJ skriver:

Tusind tak

Det er 130 kr i det hele ikke?

Jo, nemlig

Anmeld

29. december 2011

malo

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.