bonnie81 skriver:
hej
hvad skal jeg gøre har sendt en pakke til en bruger herinde for 14 dage siden hun skrev at hun sku bruge det til en veninde som havde haft brand og hun sku komme og besøge hende nogle dage efter om jeg ku sende pakke i weekenden før jeg jo modtog pengene (det var en lørdag) og har ik modtaget pengene endnu. hun skerv først det var en fejl og hun ku overføre den ugen efter og jeg lod hende bagefter skriver hun at hendes mand først er hjemme i weekenden og hun vil overfører når han er hjemme. da jeg ik har hørt noget finder jeg adressen som jeg har sendt pakken til på krak og der dukker et mande navn op ( skal li siges at hun har skrevet at hun har modtaget pakken) jeg ringer til nr og præsentere mig selv hvor efter jeg spørger om jeg kan snakke med hende .... han siger surt at hun ik bor der og jeg skal li til at spørge om han ik bor på adressen da han smækker mig på. hvad skal jeg gøre ??? på forhånd tak
karina
Tror ikke, der er så meget, du kan gøre.
Kryds fingre for, hun blot er lidt på måsen i denne julemåned, og derfor overfører til den første.
Håber ikke, det var noget stort beløb
.

Anmeld