Så skete det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Rødhætte

William er ved at få en tand!! Ej altså tror det er godt jeg snart skal på arbejde igen - helt ærligt en tand har lige reddet min dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

PeruBaby

Rødhætte skriver:

William er ved at få en tand!! Ej altså tror det er godt jeg snart skal på arbejde igen - helt ærligt en tand har lige reddet min dag

Ha, ha, ha - ja nogle gange føler man at man lever lidt for meget i en bobbeltilværelse. Men mange gange tillykke med tanden.

Anmeld

17. december 2011

DK

Weeee stort tillykke!!
Det er HELT okay at være på den anden ende over sådan et stort mirakel! Husker det tydeligt!

Anmeld

17. december 2011

Rødhætte

PeruBaby skriver:

Ha, ha, ha - ja nogle gange føler man at man lever lidt for meget i en bobbeltilværelse. Men mange gange tillykke med tanden.

Lige præcis

Anmeld

17. december 2011

Rødhætte

DK skriver:

Weeee stort tillykke!!
Det er HELT okay at være på den anden ende over sådan et stort mirakel! Husker det tydeligt!

Indrømmer også blankt at jeg ringede til forskellige familie medlemmer (de har nemlig drillet mig med at William nok ville blive 14 mdr før sin første tand kom - lige som hans mor)

Anmeld

17. december 2011

Janni.

Tillykke med tanden 

Det er 17 dage siden vi opdagede Silas's første tand, nu har han 4 små stumper og jeg har rendt jublende rundt hver gang  

Anmeld

17. december 2011

AnneBJ

Felix har også næsten lige fået første, og anden er brudt igennem i forgårs... kombineret med snot og hoste (hos ham) betyder det, at jeg ikke jubler voldsomt... men hey, nu er der kun 18 tænder tilbage!... 

Tillykke med bissen!

Anmeld

17. december 2011

Rødhætte

Janni. skriver:

Tillykke med tanden 

Det er 17 dage siden vi opdagede Silas's første tand, nu har han 4 små stumper og jeg har rendt jublende rundt hver gang  

4 styk på så kort tid - vildt. Er også spændt på hvor hurtig det kommer til at gå her

Anmeld

17. december 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Felix har også næsten lige fået første, og anden er brudt igennem i forgårs... kombineret med snot og hoste (hos ham) betyder det, at jeg ikke jubler voldsomt... men hey, nu er der kun 18 tænder tilbage!... 

Tillykke med bissen!

Sådan Felix 2 styk. Herhjemme er William også bare blevet forkølet - dumme årstid! Synes ikke rigtig jeg har kunne mærke noget på William ang tænderne (7-9-13).. Men han har haft rigtig meget luft i maven med ved ikke om man kan reagere sådan?

Anmeld

17. december 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Sådan Felix 2 styk. Herhjemme er William også bare blevet forkølet - dumme årstid! Synes ikke rigtig jeg har kunne mærke noget på William ang tænderne (7-9-13).. Men han har haft rigtig meget luft i maven med ved ikke om man kan reagere sådan?

Det har Felix faktisk også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.